Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een  pc waarop iedereen mag aanmelden zonder probleem.  Sinds de laatste update moet er echter verplicht een wachtwoord ingegeven worden om toegang te krijgen.  Enig idee hoe ik dit kan uitschakelen? Ik vind wel allerlei opties maar niet het volledig uitschakelen.  Dank je wel. 

Geplaatst:

Sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik was met vakantie.

De uitleg is wel duidelijk, maar om één of andere reden ben ik 'administrator' op de computer en moet ik sowieso nog altijd een wachtwoord ingeven.

Is het mogelijk om die admin rechten gewoon helemaal weg te halen? 

Geplaatst:

De administrator functie krijg je niet weg. En die functie geen wachtwoord geven lijkt me niet slim want als ze de pc dan pikken kunnen ze alles , maar goed.

Het administrator wachtwoord en gebruikersnaam kan je beter ergens opschrijven en dan een gewoon account maken zonder wachtwoord. Lijkt me veel slimmer.👍😉

Geplaatst:

Oké, dank je wel.  Dus gewoon een extra account aanmaken waarmee ik ook als eerste kan aanmelden op de pc zonder wachtwoord.

Het is niet echt een laptop... en ook geen nieuwe dus meenemen zullen ze hem zeker niet :) maar prima.  

Hier mag voor mij een slotje op. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.