Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een Toshiba Satalite C850-1G5 laptop. Hiervan is het beeldscherm op zwart gegaan.

Hij werkt nog wel maar ik kan niet inloggen vanwege zwarte scherm.

Heb de schijf uit laptop gehaald. Daar ik een tweede harde schijf had aangemaakt kan ik de data die daarop staat veilig stellen.

Is er een methode om ook de data van de c drive veilig te stellen? Krijg nu de melding dat ik op dat gedeelte geen toegang heb!

Gr. Eus

Geplaatst:

Ik vermoed dat het beeldscherm van de laptop kapot is. Heb de hardschijf uit de laptop gehaald en middels een speciale unit aan mijn PC gehangen.

Kan dan wel een hoop data gewoon benaderen en kopiëren naar een externe harde schijf. Vermoed dat CCFL lamp van de laptop kapot is.

Geplaatst: (aangepast)

Normaal alle persoonlijke data de bestanden van Windows zijn versleuteld.

Maar als je echt alle data wilt kan je een schijfkopie  maken en die terug zetten op een andere schijf.

aangepast door ictknechter
Geplaatst:

Als enkel het scherm van de laptop defect is, kan je proberen met een externe monitor aan te sluiten.

Dan kan je de harde schijf van de laptop weer inbouwen en gewoon opsterten.

Je kan dan de gewenste gegevens veilig kopieren naar een andere schijf.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.