Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 4/8/2021 om 10:06, J. Claes zei:

Beste, wij zijn in bezit van een Canon c1028if. Deze machine heeft steeds geprint via een Proximus-modem. Sinds we deze machine met een Telenet-modem verbinden, kan er -helaas- niet meer geprint worden. De pc’s draaien op Windows 10. Wat kan hier fout zijn? Alvast bedankt voor alle relevante hulp! 

@J. Claes

 

In je beginpost staat... heeft steeds geprint. Maar lukte het scannen ook? Zo ja.... op welke manier deed je dat? Met welke software?

 

Je beschikt over meerdere PC's die willen printen en scannen vanaf die canon. Wat lukt er daar?

Geplaatst:

In verleden heb ik altijd kunnen printen en scannen via deze printer op diverse pc’s. Dit gebeurde met de originele software (dezelfde dan nu dus). Thans slechts enkel printen op alle pc’s. 

Geplaatst:
1 uur terug, clarkie zei:

@J. Claes

 

Maar lukte het scannen ook? Zo ja.... op welke manier deed je dat? Met welke software?

 


Op de vraag hoe je dat deed en met welke software kwam geen antwoord. In een van je berichten is duidelijk te zien dat er geen software voor scannen aanwezig is van canon op de computer.

Geplaatst:
1 uur terug, clarkie zei:

@J. Claes

 

In je beginpost staat... heeft steeds geprint. Maar lukte het scannen ook? Zo ja.... op welke manier deed je dat? Met welke software?

 

Je beschikt over meerdere PC's die willen printen en scannen vanaf die canon. Wat lukt er daar?

Met printen bedoel ik printen, scannen en faxen.


Op de andere pc’s kan eveneens enkel worden geprint, ook niet gescand, zoals reeds aangegeven in vorige posts.

Geplaatst:
7 uren geleden, J. Claes zei:

Aanvankelijk werden die daar zo niet weergegeven. Aanvankelijk was zoals op de bijgevoegde foto. Maar dat was ook ten behoeve van een Proximus modem terwijl de instellingen nu ten behoeve van een Telenet modem zijn. 

FCE0D2DC-E02B-4595-8374-616B1A85612B.jpeg

 

Hoe kom je aan deze afbeelding? Deze zou volgens uw zeggen nog dateren van in jullie Proximus tijd. Het Gateway adres is echter een Telenet adres. Graag uitsluitsel hierover!

clarkie heeft enkele nuttige berichten geplaatst, waarvoor dank. Daar gaan we iets mee doen maar toon me nog eens een overzicht van de geïnstalleerde software via configuratiescherm.

Type config in 'zoeken in Windows' (zie naast de startknop, links onderaan in de taakbalk).

Klik, helemaal bovenaan in de zoekresultaten bij 'beste overeenkomst' op Configuratiescherm.Klik nu onderaan in de linker kolom op Een programma verwijderen.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.