Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, ictknechter zei:

Je mag het venster van de informatie over de processor en videokaart sluiten. En dan vanboven op monitoring klikken. Maak opnieuw een screenshot.

Sorry voor mijn late reactie weer. Wat wil je precies zien? 

Schermafbeelding 2021-08-27 214522.jpg

Geplaatst:

Vanonder staan knoppen klik op de knop het het document en het groene plusje. Nu moet je een locatie opgeven om je logje op te slaan. Dit mag je zelf kiezen. Nu laat je de computer aan staan en gebruik hem voor je dagelijkse taken. Zodra die crasht pak je het logje en stuur je het met je volgende bericht mee.

Je moet deze stappen herhalen telkens als je de pc afsluit.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ictknechter zei:

Vanonder staan knoppen klik op de knop het het document en het groene plusje. Nu moet je een locatie opgeven om je logje op te slaan. Dit mag je zelf kiezen. Nu laat je de computer aan staan en gebruik hem voor je dagelijkse taken. Zodra die crasht pak je het logje en stuur je het met je volgende bericht mee.

Je moet deze stappen herhalen telkens als je de pc afsluit.

Thanks dat ga ik even proberen. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer ik de log kan sturen want het is deze week nog geen 1 keer voorgekomen. Zodra het gebeurd zal ik een log mee sturen 

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Op 27/8/2021 om 23:01, ictknechter zei:

Perfect en als het niet meer crasht is het nog beter hé. Heb je de nieuwe voeding al gestoken want hier wacht je best mee. Omdat we er momenteel niet vanuit gaan dat het aan de voeding ligt.

Denk dat het best wel eens de SSD kan zijn. Ik opende een uur geleden gewoon mijn Browser en toen crashde de pc. Hierna nogmaals, helaas had ik het programma voor het logboek niet open omdat het een lange tijd zich niet meer voor heeft gedaan. 

Er stond als error: "critical process died". 

 

Ik heb zojuist via CMD  sfc / scannow gedaan. Deze gaf het volgende aan:

 

Hopelijk heeft dit nog iets gefixt 

 

 

Schermafbeelding 2021-09-11 101133.jpg

Geplaatst:
1 uur geleden, ictknechter zei:

Ga eens naar dat logje en stuur het eens mee met je volgende bericht c:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

Hier is het log bestandje. Over de SSD denk ik inderdaad dat ik beter een nieuwe SSD kan aanschaffen. 

CBS.log

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.