Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik een document maak in word 2007 en ik wil het dan verzenden met windows mail heb ik volgende problemen

1ste ik kan via word, verzenden naar email geen adres vinden van windows mail adresboek

2de als ik eerst windows mail opendoe en daar mijn bestemmeling ingeef en daarna als bijlage het word document kan hij de bijlage niet versturen,

ik zie dan ook de extensie .docx staan misschien heeft het hiermee te maken maar ik weet niet waar ik dit kan wijzigen

help

pcleekje

Geplaatst:

Krijg je ook een reden te zien waarom het niet kan worden verzonden?

De docx extensie is de nieuwe extensie door Word 2007 gebruikt. Als je het wil aanpassen moet je gewoon "opslaan als" doen en dan kiezen voor "doc/office 2003"

Jürgen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.