Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In uw browser AVEZUM.ddns.eagleeyes.tw:8080

Account: demo/ Password: avtech

Best account en paswoord veranderen want hackers kennen dat ook.

Nota: je kan ook met VLC doen maar (media / Opnameaparaat/ netwerk) maar wat je daar moet invullen verschil wel.

Maar je kan ook een scherm rechtstreeks op aansluiten via VGA

Ga naar deze pagina (klik) en scroll naar beneden en daar vindje orginele software en firmware.

Geplaatst:

@stegisoft bedankt voor de aandacht, de software had ik al geinstalleerd, dit zonder oplossing, AVEZUM.ddns.eagleeyes.tw:8080 geplakt in FF, krijg een foutmelding, zie bijlage,

de plug-in VLC werkt niet, idem voor Quicktime, mvg, Alain

403 forbidden.jpg

Geplaatst:

Dat betekend dat er ergens een fout zit in uw verbinding.

Zit er een netwerkkabel in de toestel van de opname?

Heb je dat toestel een vaste IP adres gegeven?

Heb je meedere wifi toestellen dan de modem/router van uw provider?

Wie is uw provider?

Geplaatst:

Hallo, ik heb perfect verbinding, PTZ functies en terugkijk perfect, beeld van op mijn laptop met IE11 , zie bijlage, in IE11 zie ik de beelden met H.264 , in FF en Edge is er enkel M-jpeg, Quicktime en VLC, geen beelden, zie bovenaan links in de bijlage bij FORMAT

2021-11-05_8-54-22.jpg

Geplaatst:

Heb je de nieuwste firmware (klik) opgezet

Je moet wel de nieuwste VLC hebben.

Bij VLC kijken: extra / plugins en ententies en dan extenties en laten zoeken.

Je kan toch ook videoplayer installeren in Windows helemaal onderaan bij download

Best niet met IE11 werken dan kan hackers perfect bij u binnenkomen want IE11 = 100% hackbaar

Best antwoorden op de vraag of je vast IP adressen had gegeven.

Geplaatst:

hallo, geen updates meer van mijn DVR.... te oud waarschijnlijk? Via VLC of videoplayer kan ik de functies PTZ en terugkijken niet gebruiken, ik heb wel beeld op alle kanalen.

Kan dus niet anders dan met IE11 te blijven werken,

toch bedankt voor de aandacht hé, mvg, Alain

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.