Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Windows 10 wil niet meer opstarten om mijn Acer laptop.

Enkel die bol onderaan mijn scherm die maar blijft draaien op een zwart scherm ???

Ik kan dus geen herstel doen want in geraak niet in windows en heb ook geen herstelmedium.

Geplaatst:

Laptop al eens hélemààl uitgezet?  (windowsknop > afsluiten of afmelden en daar dan kiezen voor Afsluiten?

Nadien (via de aan/uitknop terug opstarten.

Probeer even wat dit geeft?

Geplaatst:

En als je de in/out (aanzet)knop een 5-tal seconden induwt: valt hij dan niet af? (zoals bij een PC? - zelf heb ik geen laptop, dus weet ik het niet zeker)

Geplaatst:

Probeer eens in herstelmodus te geraken:  https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/herstelopties-in-windows-31ce2444-7de3-818c-d626-e3b5a3024da5

en op die pagina (met méér mogelijkheden) staat o.a. De functie opstartherstel gebruiken. Klik dat eens open en probeer eens wat daar aangeraden wordt?

Moest je ergens op vastlopen, vertel het dan even?

Ik heb zo'n idee dat je enkele brakke Windowsbestanden hebt, dat Windows gevonden wordt, probeert op te starten maar dat hij op die bestanden vastloopt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.