Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien heeft mijn probleem ook te maken met een ander probleem 

 

Ik werd er al op gewezen ,dat ik misschien niet alle tips op de goeie manier lees 

Want jullie kregen een dubbel antwoord 

Als ik reageer op jullie mail , in het aangegeven kader , en ik druk op reactie toevoegen  , dan is mijn tekst verdwenen 

Dan druk ik op de blauwe B , en weer terug , en hoe dan ook dan krijg ik mijn tekst weer te zien , met een waarschuwing 

Die klik ik dan weg en uiteindelijk gaat mijn antwoord verzonden worden 

Ook weer een raadselachtig iets , maar misschien heeft het met mijn instellingen van gmail te maken ?

20220116_160332.jpg

Geplaatst:

Even bij je vraag blijven over het printprobleem.

 

Quote

Als deze als standaard ingesteld staat , hoef ik dat toch niet iedere afdruk  te controleren ?

 

Toch wel. Je hebt nog andere opties om naar te printen - maar ga dat hier niet plaatsen omdat voor jouw de verwarring alleen maar groter wordt - die blijf je behouden in de App tot dat je weer een andere selecteert. 

In jouw geval... je hebt allerlei handelingen uitgevoerd om je printer aan de praat te krijgen, dus ook een herinstallatie waarbij de oude installatie niet correct verwijderd werd (daarom staat er kopie 1 achter de laatste installatie van je Brother DCP-7055W ).

Dus.....controleer bij het afdrukken of de correcte printer geselecteerd is.

 

 

 

 

Geplaatst:

Ik heb de hele discussie nogmaals op m,n gemakkie nog eens doorgenomen .

En ik heb o.a nogmaals het kiezen van een printer herhaald 

( Bijlage )

En nu gaat het wel goed 🤔

Dus als dit nu eens zo zou kunnen blijven ............

 

Rest mij , dat het leuk zou zijn als het ook nog eens  draadloos  kon .

En het probleempje met verzendden van mail richting julli

Of moet ik daar een nieuwe  vraag van maken ?

20220116_184316.jpg

20220116_184334.jpg

Geplaatst:
Op 10/1/2022 om 16:00, bernard zei:

 

We zijn verhuisd

Ook het draadloos maken ging weer mis

 

45 minuten geleden, bernard zei:

 

Rest mij , dat het leuk zou zijn als het ook nog eens  draadloos  kon 

 

Je bent verhuisd......je zal op deze nieuwe locatie een nieuw SSID en wachtwoord voor draadloos internet ontvangen hebben.

Deze heb je nodig om de wifi op je printer in te stellen.

Lees eerst onderstaande uit de handleiding rustig door.

Indien je de gevraagde handelingen niet begrijpt vraag je best iemand met kennis om dit uit te voeren.

 

Eerst dien je onderstaande uit te voeren.

 

2022-01-16_19h36_19.png.024fcb9d3b93d836e90ff4b29c1ebf00.png

 

Nu hou je SSID en paswoord voor WIFI die je ontvangen hebt van je provider bij de hand. Voer dan onderstaande uit.

Bij punt B zie je dat ik tekst groen gemarkeerd heb.

Je kan de WPS knop op de router (van de provider) indrukken op een bepaald moment je WIFI in te stellen. Indien je die weet staan en gebruikt wordt ga je nadien direct naar punt e. Indien je niet weet of er eentje aanwezig is op je router of je vindt die niet ga je naar punt c  van de handleiding nadat je de correcte SSID ingevoerd hebt.

 

2022-01-16_19h33_31.thumb.png.24f02a77af75bc676892710a0c8e4883.png

Geplaatst:

Fris en wel 

De eerste optie ;Herstel, , werkt niet ( En hier had ik een hoopje op , omdat de printer voorheen ook draadloos was )

 

Optie  a WLAN  selecteren , en ,, aan ,, gezet (werkt nog niet )

 

Wzzard geselecteerd :      en aan gezet ( werkt nog net )

 

Beschikbare SSID gezocht ,      en gevonden ( werkt nog steeds niet )

 

Heb ik misschien een type fout gemaakt met het invoeren van de letters en cijfers 

Of heb ik een verkeerd nummer ingevoerd :

Ik kreeg van ziggo :Wifi naam ( SSID )

                               Wifi wachtwoord  ( cijfertjes en grote en kleineletters )

                               Modemwachtwoord  ( 8 cijfers )

 

Ik heb dus het Wifiwachtwoord proberen in te vullen 
 

 

Geplaatst:

Nogmaals opnieuw het Wifi wachtwoord ingetoetst ( voor het geval dat er een fout in zat )

Uiteindelijk komt er wel een rapport tevoorschijn ,en daar heb ik een foto van gemaakt , in de hoop dat je hier iets wijzer van wordt

20220117_133827.jpg

20220117_133953.jpg

Geplaatst:

Uit je laatste bericht leid ik af dat het wachtwoord dat je voor Wifi (gekoppeld aan je SSID) dient in te geven niet correct is.

 

Je hebt ook niet vermeld waarom het herstel niet werkt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.