Ga naar inhoud

Firefox: hoe installeer ik deze add-on: vasco_ccid_flt_2.1.0.1_tcm42-47647

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, problemen met de installatie van een kaartlezer van mijn bank:

ik krijg deze maar niet geinstalleerd bij mijn Add-ons, telkenmale foutmelding, zie bijlage,

het betreft deze voor de  Digipass 870, de bijgeleverde software is  vasco_ccid_flt_2.1.0.1_tcm42-47647

mvg,

Alain

2022-01-19_8-48-34.jpg

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ja hoor Passer, al van alles geprobeerd, volledig verwijderd via Revo,, opkuis register, bestand opnieuw gedownload, zipbestand geopend, geen fouten in dit bestand gezien , pc opnieuw opgestart, enz...soms lukt het éénmalig om via FF aan te loggen met deze kaartlezer,

Geplaatst:

denk het wel, maandelijkse scan/controle, ook via Norton , is al een heel lang aanslepend probleem, ik krijg zo het vermoeden dat het iets zou te maken hebben met de usb connectie. Kaartlezer werd al vervangen, evenals het snoer. Sons vind de pc gewoon de connectie niet wanneer ik de kaartlezer aansluit, andere keren vraagt het programma om het opnieuw te installeren, meestal zonder resultaat of als het lukt dan maar voor een enkele keer. Heb nu al een paar maand een nieuwe pc, hetzelfde euvel doet zich ook weer voor.

Geplaatst:

mmm... nieuwe kaartlezer, nieuw snoer, nieuwe pc...  àlles is dus al eens vervangen en toch lukt het nog niet.

Dan vermoed ik dat het ook niet aan je usb-connectie zal liggen (of dit moest via wifi gebeuren)...

Er zullen nog wel mensen je vraag lezen - 'k hoop dat er iemand andere en betere ideeën heeft dan ik...  :)  (= meteen een oproep)

Geplaatst:

Je gebruikt Firefox als browser. Die heeft momenteel serieuze problemen met verschillende types van kaartlezers. Probeer eens of het met een andere browser (Chrome, Edge, Opera, o.a.) wél lukt ?

Geplaatst:
39 minuten geleden, mercury2001 zei:

Hallo Kape, met andere browsers lukt dit perfect, maar die weiger ik te gebruiken, spam, privacy, publiciteit, niet voor mij!, Toch bedankt voor je reactie,

Klopt niet helemaal voor alle browsers, maar heb wel begrip voor je standpunt. Kijk dan eens naar BRAVE-browser hier.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.