Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachten,

 

Ik heb een nieuwe PC (desktop) Lenovo aangeschaft, en heb moeilijkheden om mijn e-mail van Proximus

aan te maken in mijn E-mailserver van Outlook.

Wanneer ik die aanmaak, kom ik niet op de pagina, waar ik mijn mail-gegevens moet invullen, zoals

inkomende mails, uitgaande mails, beveiliging, enz.

Wanneer ik dan toch ingelogd ben, zie ik slechts 3 items onder mijn mijn e-mailadres (Postvak IN,

Postvak UIT, en synchronisatie, de rest (+/- een 10-tal items) zie ik niet !

 

Het aanpassen van mijn "verzenden en ontvangen" blijft halverwege plakken (stoppen)

Zie afbeelding hieronder:

579633233_KnipselverzendenenontvangeninOutlook_1.png.c8a1e43413a778a4be32819e1411db5c.png

 

Help me uit die situatie a.u.b.

 

Ik probeerde ook Thunderbird, doch daar aanvaarden ze blijkbaar geen outlook, een melding verschijnt

met de tekst, dat "Thunderbird de verbinding met Outlook weigert".

Wat is daaraan te doen ??

 

Help mij indien mogelijk.

Gegroet.

Roland.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.