Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, een vraag: mijn Norton heeft een mij onbekend programma geblokkeerd en als onveilig gekenmerkt. Het betreft CityKorneB, bevind zich in de Common files van Programfiles (x86).

Ik heb het geprobeerd met de dos promt, maar het lukt me niet, ik vind ook geen info als ik google naar de naam.

Hoe kan ik dit verwijderen? Iemand raad?

2022-03-23_9-35-04.jpg

2022-03-23_9-36-29.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Beste 

Heb je administrators rechten. Als je het met cmd doet moet je cmd wel openen als admin.

Met vriendelijke groeten Ictknechter

aangepast door kweezie wabbit
Link verwijderd wegens reclame
Geplaatst:

misschien juich je iets te vroeg, vandaar:

- google kent geen CityKorneB

- norton doet er iets mee

en dan moet je achterdochtig worden.

dus mijn advies: op zijn minst een scan met malwarebytes er op loslaten.

Geplaatst:

ik begrijp je optimisme, maar met dit soort ellende is 'weg niet altijd weg'....

misschien wel niet meer op die plek zichtbaar in de verkenner, maar er zijn nog wel een paar andere plekken, en wat dacht je van het register?

neem het zekere voor het onzekere, en scan op zijn minst met malwarebytes.

Geplaatst:

Hallo, heb ik gedaan, MB heeft enkele 'key gen' gevonden, maar niets meer van dat vroegere item, register werd ook opgekuist, tot op heden scant Norton het ook niet meer, denk toch dat het nu volledig verwijderd is, bedankt hé !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.