Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds 2 dagen last van witte blokken dat zijn dan net flitsen als je scrolt. Srcol je niet verder dan blijven de witte blokken staan. Ik heb al gescand met malwarebytes die vond niks ook de ADWCleaner gedraaid ook die vond niks maar het is ook met andere browsers dus niet Chrome alleen. Het is ook niet niet bij een specifieke site snap er niks van.

 

 

ScreenShot015.png

ScreenShot018.png

ScreenShot032.png

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

vage klachten: altijd beginnen met windows opnieuw in het werkgeheugen te plaatsen.

aldus: ga start, afsluitmenu, optie 'opnieuw opstarten' (da's de enige methode waarbij windows zich uit het werkgeheugen haalt en zich bij de herstart weer maagdelijk daarin installeert).

helpt dat niet dan kijken of je videokaart nog uptodate is qua drivers.

rechtsklik start, ga apparaatbeheer, beeldschermadapters, kies jouw adapter, rechtsklik en laat zoeken naar nieuwe stuurprogramma's.

Geplaatst:

Hallo,

 

Als dit alleen in Chrome zit, zit daar het probleem.

 

Start Google Chrome eens via "Nieuw Incognitovenster"
Open Chrome > klik rechts boven op de 3 puntjes > kies daar "Nieuw Incognitovenster"

Is het probleem er nu nog?

Geplaatst:

Hallo,

 

Is dit ineens ontstaan?

 

 
Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Geplaatst:

Kijk zeker de aansluitingen van de beeldkabel eens na. Zijn ze strak genoeg aangekoppeld?

Geplaatst:
5 minuten geleden, Liesbeth* zei:

hier zijn de bestandjes maar kan dit ook van een forum afkomen. Zolang ik 1 forum mijd heb ik er geen last van.

Plaats die link ernaar eens an ik kijken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.