Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Dat heb ik gedaan en toen nergens last van zoals U kunt zien.

Ik kan scrollen zonder dat ik last heb van blokken.

aangepast door Liesbeth*
Geplaatst: (aangepast)

Dat heeft niks geholpen het gekke is kan op alle actieforums komen nergens last heb er zelf ook 1. Maar alleen specifiek op dat forum dus wel net alsof iemand een hekel aan mij heeft en iets met mijn account heeft gedaan of te jennen. Want als ik mijn Opera met VPN opstart en log me in heb ik geen last van die blokken.

aangepast door Liesbeth*
Geplaatst:

Hallo,

Doe het volgende eens: (lees het eerst door)

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, typ hier het commando msconfig gevolgd door enter.

• Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel eerst wat er allemaal is ingeschakeld)
  • Herstart nu de computer.

Zijn de de vlekken weg.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Liesbeth* zei:

Dat heb ik gedaan en toen had ik nog blokken na een scan van ziggo die niks had gevonden was het gestopt nu 3 keer bij haar geweest maar niks meer 

Dus de virusscanner had je niet uitgezet (of stond die er niet bij)?

Geplaatst:

Hallo,

IK had gevraagd om alles daar uit te zetten (bij de opstarters) niet om te verwijderen want we zoeken de dader.

En hiervoor alleen gevraagd  browsing protection van F-Secure te verwijderen.

Maar het is nu gebeurt en waarschijnlijk is F-Secure ook de dader, dus laat die er maar even af.

Na het verwijderen daarvan moet de pc opnieuw opstarten en word Defender aangezet door Windows.

Hier enig uitleg hoe je het na kan kijken.

https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/blijf-beschermd-met-windows-beveiliging-2ae0363d-0ada-c064-8b56-6a39afb6a963

Maar blijven de witte blokken nu weg.

Geplaatst:

Ik had alles uitgeschakeld alleen de virusscanner niet want dat werd afgeraden. En Ziggo safe online is er af en verwijderd heb nu Defender en ook nu op specifiek dat forum witte blokken. 

ScreenShot075.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.