Ga naar inhoud

Lenovo pc i5 6300U van vxvk kan niet meer updaten van Windows 10 versie 20H2 naar de recentste versie.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb toch nog een vraag. Voor ik startte met het opnieuw instellen, heb ik een schermprint gemaakt van apparaatbeheer. Ik dacht zo te kunnen zien welke apparaten misschien niet goed geïnstalleerd waren. Ik heb nu alles vergeleken en ik zag dat er alleen 'Beeldapparaten (camera's en scanners)' niet bij stond en dat er verder nog vier apparaten kennelijk niet geïnstalleerd zijn. Kan ik daar nog iets mee? Of moet ik het maar gewoon zo laten staan of zal ik nog eens opnieuw installeren met fabrieksinstellingen en dan weer updaten? Ik doe er een schermprint bij.

apparaatbeheer.jpg

Geplaatst:

Hallo,

Klik met de rechtermuisknop op de vier apparaten met het gele uitroepteken en selecteer de optie Stuurprogramma bijwerken. Worden de drivers nu gevonden?

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd maar mijn laptop wordt niet herkend of in elk geval lukt het niet. Er staat ook niets op de achterkant van mijn laptop. Ik heb een keer met Belarc Advisor gegevens geprint. Daar vind ik LENOVO 20FAS09Y04 ThinkPad T460s. System Serial NumberPC0FCJXE. Chassis Serial Number hetzelfde. Heb je hier iets aan? Gerda

Geplaatst:

De site die je aangaf om de laptop te testen werkte niet met mijn laptop. Mijn laptop werd niet herkend.

Ik heb ook geprobeerd om mijn laptop te testen. Het enige wat er uitkomt is dat de test van de conditie van de secundaire batterijen niet in orde is, de internetverbinding kon niet getest worden omdat er geen kabelverbinding is en de scantest van de bluetooth adapter is niet gelukt. Verder was er niets. Ik heb nog geprobeerd om alle apparaten nog eens te laten zoeken onder windows, en een paar andere directories van Windows, ook nog op internet. Maar er werkt niets.

Nu is plotseling mijn thunderbird weer uitgevallen en er zijn geen herstelpunten meer. Ook kan ik de back-up van thunderbird niet meer vinden. Alles bij elkaar is het eigenlijk een puinhoop. Ik ga nu opnieuw beginnen. Daar neem ik weer even de tijd voor. Gerda

Geplaatst:

Zo, ik ben grotendeels klaar. De belangrijkste software is geïnstalleerd en ook de apparaten zijn nu goed. Ik voeg een schermprint bij. Mijn grootste probleem was het terugzetten van Thunderbird en het Offline Rekening Overzicht (Orov). Thunderbird bleek gekoppeld te zijn aan een E: drive. Dus ik heb er maar een E: drive  bij gemaakt. Zodra ik die weghaalde, kon ik mijn back-up niet terugzetten. Vooral Orov is heel oud. Ik gebruikte het al in 2008 als een soort opvolger van girotel. Maar het is toch fijn als ik gewoon snel kan zien wat er allemaal gebeurd is op mijn rekeningen. Ik weet dat dat ook in Excel kan maar Orov is beter met selecteren.  Voor de apparaten moest ik eerst Lenovo Service Bridge downloaden. Maar zoals je nu op de schermprint kan zien is alles nu in orde. Alleen mijn bluetooth muis werkt niet. Dat moet ik nog uitzoeken. Maar heel erg bedankt voor je hulp. Ook de links naar Lenovo heb ik dus gebruikt. Gerda

schermprint.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.