Ga naar inhoud

Lenovo pc i5 6300U van vxvk kan niet meer updaten van Windows 10 versie 20H2 naar de recentste versie.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Upload de COMPONENTS hive.

• Open de Windows Verkenner en blader naar de map C:\Windows\System32\config
  • Selecteer het bestand COMPONENTS en kopieer dit naar je bureaublad.
    Let op: Indien je een melding krijgt dat het bestand in gebruik is, herstart dan je computer en probeer het nogmaals.
  • Rechtsklik op het bestand COMPONENTS op je bureaublad en kies Kopiëren naar... - Gecomprimeerde (gezipte) map.
  • Upload het bestand COMPONENTS.ZIP naar https://gofile.io/uploadFiles en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Geplaatst:

Doe ook het volgende even om de partitie-indeling te bekijken.

1. Open het startmenu en typ diskmgmt.msc om schijfbeheer te openen.

2. Maximaliseer het scherm zodat alles goed zichtbaar is, maak vervolgens een screenshot en plaats die in het volgende bericht.

Geef ook even aan welke USB-apparaten er allemaal aangesloten zijn.

Geplaatst:

Dankjewel voor je bericht. Ik ga dat straks doen want de pc is weer 'dood'. Ik schrijf deze berichten op mijn Lenovo. De andere is een Toshiba. Dus zodra ik hem weer 'aan de praat'  heb, probeer ik die gegevens te downloaden. en op een usb stick te zetten . Gerda

Geplaatst:

Gerda, de vragen en opdrachten van Maxstar gaan enkel en alleen over jouw Lenovo laptop. 
Zet de Toshiba even in een kast en haal hem pas weer tevoorschijn wanneer de problemen met de Lenovo zijn opgelost. 

Je hebt nu op dit forum ook een topic gestart over een Toshiba. Dat zorgt voor verwarring. Ook bij jou. 

Geplaatst:

Ik had vragen over de Toshiba en ik dacht dat het dan niet de bedoeling was dat ik weer een nieuw topic zou starten. Bij allerlei zaken die ik moet doen op mijn Lenovo kan ik tussendoor ook aan de Toshiba werken. En ik zag dat iemand soortgelijke problemen had.. Maar als ik dat verkeerd heb begrepen, excuses daarvoor. Dan open ik daarvoor wel een nieuw topic. Waar zou ik trouwens zijn zonder jullie. Gerda

Geplaatst:

Gerda, de algemene regel op computerforums is dat je voor een probleem op een andere pc ook een ander topic aanmaakt.

Moderator Passer heeft al voor jou een eigen topic aangemaakt voor de Toshiba. Dat hoef jij dus niet meer te doen. Dat andere topic van jou over de Toshiba vind je hier: https://www.pc-helpforum.be/topic/77932-pc-wil-niet-meer-opstarten/#comment-604593

Ik adviseer je echter om voorlopig dat topic over de Toshiba te laten rusten. Blijf in dit topic over je Lenovo laptop.

In twee topics tegelijk bezig zijn zorgt vaak voor verwarring.

Overigens vind ik jou een kei dat je op de 83ste zo met computers bezig bent. Ga zo door! 👍

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.