Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik s'avonds op mijn laptop wil (met draadloos internet ) heb ik geen internet

vroeger kon ik dit wel en gisteren lukte het nog als ik hem herstarte , maar nu zegt hij dat er geen netwerkkabel is aangesloten ofzo maar op de andere pc en laptops heb ik wel internet en als ik internetverbinding zoek vind hij niets

Geplaatst:

Aangezien je met draadloos internet werkt, kan het geen kwaad als de pc zegt dat de kabel niet aangesloten is, want deze heb je dan niet nodig. Anders noemde het ook niet draadloos.

Kijk rechts onderaan op je scherm bij je klokje. Daar moet een icoontje staan van draadloos internet. Als je er op dubbelklikt kom je in het draadloos internet menu waar je verbindingen kan selecteren. Laat de laptop zoeken naar draadloze verbindingen en kies dan jouw verbinding uit. Het zou kunnen (als dit een beveiligde verbinding is) dat je de WEP-key moet ingeven.

In de miniatuur zit een voorbeeld van het icoon in Windows XP

post-1471-1417703816,9484_thumb.gif

Geplaatst:
Aangezien je met draadloos internet werkt, kan het geen kwaad als de pc zegt dat de kabel niet aangesloten is, want deze heb je dan niet nodig. Anders noemde het ook niet draadloos.

Kijk rechts onderaan op je scherm bij je klokje. Daar moet een icoontje staan van draadloos internet. Als je er op dubbelklikt kom je in het draadloos internet menu waar je verbindingen kan selecteren. Laat de laptop zoeken naar draadloze verbindingen en kies dan jouw verbinding uit. Het zou kunnen (als dit een beveiligde verbinding is) dat je de WEP-key moet ingeven.

In de miniatuur zit een voorbeeld van het icoon in Windows XP

ik heb dat al gedaan maar hij vind geen

Geplaatst:

Dat is voor als je met een netwerk kabel werkt, zoals bij vaste PC's meestal gedaan wordt. Maar laptops hebben meestal draadloos internet.

Maar je zegt dat de andere laptops wel internet hebben. Hoe zijn deze verbonden met het internet? Via een netwerk kabel of werken die draadloos?

Geplaatst:
Dat is voor als je met een netwerk kabel werkt, zoals bij vaste PC's meestal gedaan wordt. Maar laptops hebben meestal draadloos internet.

Maar je zegt dat de andere laptops wel internet hebben. Hoe zijn deze verbonden met het internet? Via een netwerk kabel of werken die draadloos?

draadloos en als ik kabel in mijn laptop steek lukt internet wel alleen draad loos niet

Geplaatst:

Ga met de laptop eens dichter bij de router zitten. Het zou kunnen dat je te ver van de zender afzit.

Vind de laptop dan wel draadloze verbindingen?

Geplaatst:
Ga met de laptop eens dichter bij de router zitten. Het zou kunnen dat je te ver van de zender afzit.

Vind de laptop dan wel draadloze verbindingen?

nee zit naast de router

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.