Ga naar inhoud

windows 'ziet' de printer niet en lightroom 'ziet' bestanden niet.

kreeftje

Aanbevolen berichten

Kreeftje,

ik kan niet zo goed volgen (en denk dan: als ik niet goed kan volgen, zal het bij anderen mogelijk ook wel zo zijn) - dus graag wat meer uitleg,

hoe beter mensen je probleem begrijpen hoe gerichter ze kunnen antwoorden.

Verhelder eens even deze dingen:

1

Je plaatste een nieuwe ssd. Welke problemen heb je er al mee gehad?

2.

Wat bedoel je met 'Windows ziet de printer niet' ?  Vb als je printers en apparaten opent: staat hij er niet bij? Of als je iets wil afprinten: staat je printer dan niet in die lijst? Of wat bedoel je?

(deze vraag geldt ook voor lichtroom)

3.

Je plaatje (ik heb het even rechtstreeks in je bericht gezet, da's makkelijker voor de anderen) gaat over een foutmelding van Esent. Kan je eens vertellen wat je met dat plaatje bedoelt? (ik vermoed dat het gaat over die printservice-meldingen)

4. (even terzijde): rechts onderaan je plaatje zie je dit: image.png.dfdbaa774c2cd5f39b61b30a41d2ab57.png

Dit betekent dat je Windows je 9 dingen wil doen opmerken - bekijk die maar eens even. Wellicht hebben ze niet met je probleem te maken, maar is het toch goed dat je ze bekijkt en eventueel oplost.

5.

Ik merk dat je op één dag wel een boel waarschuwingen en foutmeldigen krijgt. 't Is wel een beetje veel voor één dag. (ik bedoel: ieder krijgt wel eens van die meldingen, maar jij krijgt er wel behoorlijk wat) - en dus denk ik dat een controle van je windowsbestanden wel eens op zijn plaats zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.