Ga naar inhoud

Foto's verkleind verzenden

Terry

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wie weet de oplossing voor het volgende:

Ik wil m'n foto's verkleind verzenden via m'n e-mail.

Nu heeft XP de mogelijkheid om dat rechtstreeks te doen en wel bv een foto aan te klikken, in bestands- en map taken de optie verzenden via e-mail aan te klikken en dan moet er een venster openen waarin de mogelijkheid geboden wordt om de foto te verkleinen.

Dit venster opent bij mij niet! Hoe kan dat?

Ik heb een spiegelreflex en die bestanden zijn behoorlijk groot (per foto tussen de 3 en 4 Mb).

Voorheen deed ik dat altijd met Photo & Imaging van HP maar dat programma werkt niet met IE7 en SP3, die ik wel via de automatische update van Windows heb geinstalleerd.

Alvast bedankt, groet,

Terry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Valsilvae

Een uitstekend programma (en gratis) om foto's te verkleinen is PixResizer; gratis te downloaden, simpel te installeren en zeer gemakkelijkom te gebruiken.Groetjes ! Valsilvae

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik al geruime tijd het gratis tooltje " shrinkpic". Tot mijn grote voldoening. Als het mee opstart, hoef je niks meer te doen, de comprimatie gaat automatisch, volgens je eigen voorkeuren, als je foto's verzend. Dus geen plop-up of andere toestanden.

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.