Ga naar inhoud

Windows 10 Activeren

johnnyboy

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, lomar43 zei:

Eerst gaat het over Win10 en daarna over Win1 pro. Zit daar het probleem ?

mis ik iets / zie ik over iets over?  want alle plaatjes zijn toch van de 10 Pro? (of niet?)

@johnnyboy : die 'pro'versie: we spreken hier toch over een legale versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lomar43 johnnyboy schreef al eerder dat hij zijn laptop (HP ProBook 450 G4) destijds nieuw heeft gekocht in een winkel.

Hij heeft die laptop al minstens 5 jaar. Dat zag ik in oudere topics van hem.
Van de HP ProBook 450 G4 bestaan verschillende versies. Ik weet niet welke versie John exact heeft. Ze kwamen voor het eerst op de markt vanaf oktober 2016.  Maar alle versies van de HP ProBook 450 G4 werden -naar mijn weten- standaard  verkocht met Windows 10 Pro

De melding dat Windows niet (meer) geactiveerd is komt pas sinds korte tijd tevoorschijn. Al die jaren daarvoor heeft hij er nooit last van gehad. 
Ik weet niet wat de oorzaak is van die melding. 
Op dit moment krijgt hij de melding niet. Zijn Windows 10 Pro is nu geactiveerd met een digitale licentie, zoals het hoort. 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Passer zei:

Leono: da's gewoon een smiley uit de verzameling van (het programma van) PCH- zelf: scroll maar eens helemaal naar beneden.

Inderdaad zeg, wie had dat gedacht?

Er staat zelfs een theepot bij!  🫖

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.