Ga naar inhoud

Foutmeldingen?


techniekerke

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, techniekerke zei:

En bestaat er in 11 ook de mogelijkheid om de gevoeligheid aan te passen als je iets wil installeren?

wat bedoel je hiermee? Mogelijk snapt Porrelaar het, maar van zo iets hoorde ik nog nooit. (nu ja: ik hoorde natuurlijk ook niet àlles al hé)

Over welke 'gevoeligheid' praat je hier?

 

En wat je beginprobleem betreft: je kan er achter blijven zoeken en blijven proberen (zoals het eerste middeltje dat ik je liet proberen), maar wil je er op een half uur vanaf zijn,

dan maak je een stick met Media Creation Tool en herinstalleer je windows 11 met-behoud-van-instellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Porrelaar had het idd juist.

Ondertussen draait alles redelijk vlot binnen windows 11.

Enkel heb ik nog een probleem met volume verkleinen van de C  schijf.

Die is bijna 1TB (M.2) en had graag deze verkleind zodat de C nog een 250GB bevat, en ik de rest kan gebruiken voor storage.

Maar ik kon maar 234GB verkleinen?

En als ik na dat te hebben uitgevoerd probeerde ik nogmaals op de C om deze te verkleinen maar dan geeft schijfbeheer meteen waarde "0" aan.

Moest dat nu gelukt zijn kon ik de 2 volumes samen brengen tot 1 grotere party, maar lukt me niet.

Iemand tips hoe ik dit alsnog kan oplossen?

 

alles partitioneren - 1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.