Ga naar inhoud

windows 11. Hoe mijn website/websites automatisch laten opstarten als ik de pc opstart?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ga naar (jouw accountnaam)> AppData > Roaming > Microsoft > Windows > Menu Start > Programma's > Opstarten  en zet daar een snelkoppeling in naar je browser (naar FF, Edge, Chrome - wat jij ook gebruikt)

En dan moet je nog alleen maar in je browser je startpagina aan te geven

Geplaatst:
23 minuten geleden, Passer zei:

Ga naar (jouw accountnaam)> AppData > Roaming > Microsoft > Windows > Menu Start > Programma's > Opstarten  en zet daar een snelkoppeling in naar je browser (naar FF, Edge, Chrome - wat jij ook gebruikt)

En dan moet je nog alleen maar in je browser je startpagina aan te geven

Oei oei.

mals ik op mijn naam klik zie ik 3 dingen. Accountinstellingen wijzigen. Vergrendelen en afmelden…

mik zie nergens  app data Microsoft Windows etc…

Geplaatst:

:) - ik bedoel de account met jouw naam

Dus in verkenner  >  C  > Gebruikers (Users) en daar in de map-met-jouw-naam  (dus je eigen accountinstellingen-map)

Geplaatst:
6 minuten geleden, Passer zei:

:) - ik bedoel de account met jouw naam

Dus in verkenner  >  C  > Gebruikers (Users) en daar in de map-met-jouw-naam  (dus je eigen accountinstellingen-map)

Nja. Ik zal het een andere keer proberen. Ik vind het niet. 
zal voor een andere keer zijn. Lol.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Passer zei:

Wat voor Windows hebben we hier ...? ? ?

Kan je eens een screenshot maken van hetzelfde, maar dan met links de andere (grotere) mappen?

Euh, is met iPad genomen de foto. Windows 11

C6AA90FD-532D-441E-BED3-8F3CFAD5299F.jpeg

Geplaatst:

plaatje is goed, Je hebt windows 11, merk ik,

Zet Verborgen Mappen tonen in verkenner even aan - dan zou de map AppData tevoorschijn moeten komen.

zoals bij mij: image.png.481d93d8f0d257db89e421a769dd6907.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.