Ga naar inhoud

foutmelding Bullguard

Aanbevolen berichten

Het missende .dll bestand is onderdeel van Microsoft Visual C++ Redistributable.

Jij mist blijkbaar de juiste versie daarvan.

Hier staat de oplossing van jouw probleem: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/vcruntime1401dll-missing/f4178975-f2d9-4fac-be5b-97e5a31a08c0

En dat topic verwijst weer naar deze downloadpagina: https://learn.microsoft.com/en-us/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170

Download en installeer de twee versies waaromheen ik in onderstaande afbeelding een rood kader heb getrokken:

634aade2bea29-Ashampoo_Snap_2022.10.15_1

Dus zowel de X86 versie als de X64 versie.

Na installatie van die twee versies moet je de pc opnieuw opstarten.

En daarna pas mag je BullGuard gaan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je probleem is opgelost. Een lid van het PCH team zal dit topic daarom binnenkort sluiten.

Op je laptop zullen meerdere versies staan van Microsoft Visual C++ Redistributable.

Op mijn pc staan de volgende versies:

634ab4f772507-Ashampoo_Snap_2022.10.15_1

Het lijkt alsof daar een aantal dubbele bij zitten, maar dat is niet het geval. Dan heb ik daarvan zowel de 32-bits versie (x86) als de 64-bits versie (X64) geïnstalleerd.

Je mag versies van eerdere jaren niet verwijderen! Het ene programma heeft een versie van Microsoft Visual C++ Redistributable uit 2008 nodig, terwijl een ander programma weer gebruik maakt van een versie uit 2017 enzovoort.

Heb jij misschien zelf een oudere versie verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik maar twee Visual C's.

Soms download ik een programma dat een nieuwe Visual C installeert, maar als het programma niet bevalt, wat vaak voorkomt, dan verwijder ik deze Visual C ook weer.

Vandaar dat ik er dus maar twee heb, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou kunnen, Leono.

Ik heb zelf meer dan 100 programma’s op mijn pc geïnstalleerd. Zowel vrij nieuwe als behoorlijk oude programma’s. Sommige van die programma’s vereisen de aanwezigheid van een oude versie van Microsoft Visual C++ Redistributable en andere programma’s juist een nieuwere versie.

Ik laat al die verschillende versies van Microsoft Visual C++ Redistributable gewoon staan, want ze nemen weinig ruimte in beslag: per versie nooit meer dan 25 MB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.