Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een zeer vreemd probleem met mijn computer:
Wanneer ik mijn computer opstart begint mijn scherm na een minuutje of 10 aan en uit te gaan, in het begin is dit om de 30 seconden ofzo en na een tijdje valt het gewoon uit.
Ik heb hier een rare oplossing voor gevonden: als ik een game start en deze in de achtergrond laat lopen stopt mijn scherm met dit te doen en kan ik gewoon rustig verder werken.
Ik werk ook op twee schermen en het is maar een van de twee schermen die dit doet maar het ligt niet aan het scherm want ik heb onlangs pas een nieuw aangekocht en heb ook al andere kabels geprobeerd.

Geplaatst:

richardmbiakob

welkom op PCH.

Alhoewel het wellicht iets voor hardwarekenners is, doe ik even een makkelijke poging:

Je hebt al een andere kabel geprobeerd - daar zit het hem dus niet. Maar verwissel beide schermen eens en kijk dan wèlk scherm het 'terug heeft'.

Moest het nu het andere scherm zijn dat ermee zit, dan moeten wellicht hardwarekenners hier aan de slag

Maar is het weer hetzelfde scherm, dan zou ik de drivers ervan eens wegkieperen en Windows nieuwe laten zoeken. (weet je hoe je dit moet?)

Lukt dit ook niet, dan zou ik eens oudere drivers ervoor installeren...

(wel raar allemaal - ook de 'oplossing' die je ervoor vond :) )

Geplaatst:

Wanneer het probleem hardwarematig zou zijn, zou schommeling in temperatuur van de print ervoor kunne zorgen dat een contact niet meer goed werkt. Maar wanneer jouw "oplossing" het probleem weg houdt, denk ik toch eerder aan wat Passer aangeeft: kijk eens naar je drivers. Volgens mij zit daar een conflict.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.