Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert een tijdje is "snelle toegang" veranderd in "thuis".

Vóór de laatste update kon ik de mappen in "thuis" via het kleine "v"tje ervoor verbergen en verkenner opstarten met "deze pc"

Nu kan ik "thuis" niet meer aanpassen. Het "v" teken staat er niet meer.

Is dit aan te passen ?

1882895589_Schermafbeelding2022-10-25161659.png.29e269a8f169b55efdf36adcd1358d26.png

Geplaatst:

Ik heb de vraag ook gesteld op microsoft forum

Als er daar iets uit de bus komt zal ik dit hier graag melden zodat leden die ook dit probleem hebben kunnen geholpen worden.

dank u voor het begrip.

Geplaatst:

Die vraag merkte ik ook al op een ander forum en ook daar kwam er geen antwoord op.

Ik vermoed dat het niet meer inklapbaar is (maar 'k zou het ook liever anders willen...)

Geplaatst:

tja, antwoord van ms verwachten, dat doe je doorgaans tegen beter weten in.

snelle toegang was een redelijk adequate naam, en thuis niet zo, maar zou dat je over een week of twee nóg storen....?

Geplaatst:

Antwoord van Microsoft.

Hoi lomar43,

Ik ben Dave, ik zal je hierbij helpen.

Microsoft heeft een paar wijzigingen aangebracht in Verkenner in de nieuwe versie met tabbladen, het linkerdeelvenster heeft nu scheidingslijnen ... etc. en is niet erg aanpasbaar, om het linkerdeelvenster er meer uit te laten zien zoals vroeger, klikt u met de rechtermuisknop op een lege locatie in het linkerdeelvenster en schakelt u 'Toon alle mappen' in.

Dat woordje "thuis" stoort mij niet, wat me wel stoort is dat ik dit niet de mappen onder "thuis" kan verbergen. 

Ik start verkenner op onder "deze pc "

Geplaatst:

De uitleg van Microsoft leert mij niet veel bij.

Ik heb de installatie van KB5019509 ongedaan gemaakt en alles werkt zoals voordien.

1406863531_Schermafbeelding2022-10-25163948.png.9fcb0596d80d429e7fac674d904cc429.png

Nog een nieuw herstelpunt gemaakt om terug te kunnen keren naar de huidige situatie.

Geplaatst:

'k heb een hele tijd moeten zoeken er ik die 'toon alle mappen' vond , want waar ik ook klikte: 'k vond het eerst niet.

(het heette bij mij trouwens iets als: 'alle mappen zichtbaar maken')

maar nu heb ik het terug zoals ik het wilde: image.png.d85766cf11e74bc9921c4fd6a0ab07c3.png

image.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.