Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 uren geleden, Passer zei:

het heette bij mij trouwens iets als: 'alle mappen zichtbaar maken'

Het heet letterlijk 'Alle mappen weergeven'. :P

En als je dat doet, dan krijg je inderdaad het beeld dat Passer laat zien: alles zit onder de map Bureaublad.

Dat vond ik zelf maar niets, dus heb ik dat maar snel weer teruggedraaid.

@lomar43 Je hebt nu update KB5019509 verwijderd. Dat was volgens mij een optionele update. Vergis ik me of is dat slechts 2 weken uitstel van executie voor jou? Alle wijzigingen die in KB5019509 zitten, zullen ook zitten in de eerstvolgende maandelijkse cumulatieve update die we op dinsdag 8 november (Patch Tuesday) zullen ontvangen. Dan zit je toch weer met die gewijzigde verkenner.

En doordat je KB5019509 verwijderd hebt, ben je nu ook de mogelijkheid van het gebruik van tabbladen in de verkenner weer kwijt:

63593aeaa8e53-2022-10-26_15_45_57-Thuis.

Maar misschien vind je dat niet belangrijk omdat je toch niet van plan bent om gebruik te gaan maken van tabbladen in de verkenner.

Geplaatst:

@porrelaar

Of die KB5019509 een optionele was  ? Hoe kan ik dit zien ? Ik dacht bij win 10 dat er duidelijk vermeld werd dat er optionele beschikbaar waren. Bij win11 zie ik dat niet meer.

Dit is de volgende die aangeboden wordt.

1867170852_Schermafbeelding2022-10-26170316.thumb.png.0aaf3a573a88c2b5ff72d6393b1de2ee.png

Is dat nu een optionele of niet ?

Die KB5019509 is op dezelfde manier aangeboden.

Wat betreft de tabbladen in verkenner: is voor mij niet zo belangrijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.