Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen probleem: als je 'er nog aan kan' in je programmalijst kan je hem uninstallen. Zo niet dan zal hij al wel voor een deel weg zijn en zitten de

'restanten' wellicht (wellicht) niet meer in de weg.

Voer dan uit wat Kweezie hierboven zegt: "Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is. enz...'

plaats dan je fixlog.txt-tje in een volgend bericht.

Geplaatst:

Wat heb je met firefox gedaan; geupdate of verwijderd?

Het systeem wordt inderdaad herstart om de aangebrachte wijzigingen ook effectief te maken.

De fix is goed verlopen.

De vraag is nu of het iets heeft veranderd of verbeterd aan de situatie.

Kijk eens na of er in lijst met apps en programma's iets staat van Avast of AVG.

Als dat het geval is, mag je die verwijderen.

Geplaatst:

Met Firefox heb zelf ik niets gedaan omdat ik dat nergens kan vinden op mijn systeem. Ik vermoed dat dat dat een overblijfsels is uit het verleden.

Heb trouwens ook nergens iets van Avast of AGV kunnen vinden.

Geplaatst:

Nog geen idee! Zal wat langer achter m’n PC moeten werken om dat te constateren.

als ik systeem opstart en ga werken doet de muis het in het begin gewoon! 🤔🤔🤔

Geplaatst:

Bij of na het opstarten van het systeem, werkt de muis zoals het hoort.

Het is pas later dat het probleem begint.

Enig idee hoe lang het duurt voor de muis vastloopt of is daar geen lijn in te trekken?

Enig idee van de temperatuur of belasting van de processor op het moment van vastlopen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.