Ga naar inhoud

Safe on Web

Aanbevolen berichten

Telkens ik een levering krijg van een bestelling langs internet, krijg ik dagen, nadat mijn bestelling geleverd is, aan een stuk de melding dat er een poststuk ligt, en dat ik xx moet betalen.

telkens stuur ik dat door naar 'safe on web' en krijg antwoord wat ze allemaal gaan doen, maar voor de rest verandert er niets, de mails blijven komen.

Doet Safe on Web eigenlijk wel IETS??

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Theo2602 zei:

Doet Safe on Web eigenlijk wel IETS??

Safe on Web verzamelt de informatie via alle kanalen die dergelijke phishing e.a. illegale praktijken melden. Er wordt wel degelijk opgetreden indien mogelijk, maar het is niet uitgesloten dat er - voor de meldingen die u ontvangt - nog geen oplossing gevonden is of dat de verspreider ervan niet gevonden wordt.

Voor info wat je eventueel zou kunnen doen voor je individueel probleem kan je hier eens kijken https://safeonweb.be/nl/ik-krijg-veel-spam-en-phishingmails-mijn-mailbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.