Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
45 minuten geleden, ruud zei:

Ik ga morgen eens opnieuw de powerlines installeren, want blijkbaar moet de tweede nergens aangesloten worden?😟

Inderdaad, de tweede moet enkel op het lichtnet aangesloten worden.

Geplaatst: (aangepast)
23 minuten geleden, ruud zei:

Sorry voor de overload hier, op de modem is op poort 1 mijn pc aangesloten, dus mag powerline op poort 2 veronderstel ik.

Jazeker. Enkel de eerste powerline natuurlijk. Succes!

aangepast door p38cyq
Geplaatst:

Ik wist dat er iets mis was, nu weet ik het terug als ik de verbinding tussen de powerline en de modem maak ipv de powerline naar mijn digicorder, krijg ik de melding dat de verbinding

met de digicorder weg is en ik binnen de 4 dagen terug verbinding moet maken of dat mijn extra betaalzenders wegvallen.

Geplaatst:

Misschien begrijpen we mekaar niet goed.

De digicorder wordt via een ethernet kabel aangesloten op een powerline, die zelf op het 230V net zit.

En één powerline wordt aangesloten op de modem/router, waardoor ethernet op de andere powerline(s) gezet wordt via het net.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Even om hier af te sluiten, telenet techniekers zijn geweest eis opgelost, er was iets wat een lus veroorzaakte en dat is opgelost.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.