Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste als ik de VPN inschakel licht mijn scherm van smartfone  Nokia 2 nd 2 alle 2 min op batterij zal rap leeg zijn hoe komt dat ?
Wanneer moet ik VPN inschakelen?Vpn is van AVG antivirus?Heb al contact met avg genomen geen andtwoordt?
grtjs joan

Geplaatst:

Vermoedelijk gebruikt jouw VPN de functie "keep alive", dwz. dat deze dienst geregeld jouw IP-adres eens "pingt", eigenlijk een check van je verbinding om deze te behouden, zelfs wanneer je de VPN niet gebruikt.

Bedoeling is dit om de encryptie-service van de VPN in stand te houden - daarvoor gebruik je hem immers.

Geplaatst: (aangepast)

Ok dan moet het zoo zal ik het dan alleen de vpn opzetten als ik ga surfen anders zal mijn batterij rap op zijn?

Bedankt grtjs joan

aangepast door lijn31
Geplaatst:

Dat weet ik zo niet, die ping houdt efkens je verbinding "live", maar dan ook maar eventjes. Kijk je batterijverbruik na over een langere periode en dan weet je het.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.