Ga naar inhoud

Internet Verbinding

Gehenna

Aanbevolen berichten

hey, ik heb al een tijdje last met IE. IE kan namelijk geen verbinding meer maken. Ik heb IE 7 al een paar keer gedownload, maar nog altijd krijg ik het bericht dat er geen verbinding mogelijk is:s Ook kan ik hierdoor niet meer op msn:s wat soms wel lastig kan zijn. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit probleem terug opgelost krijg? Dank bij voorbaat:)

PS: Firefox heb ik ook al geïnstalleerd, maar nog altijd kan ik niet op msn en IE heb ik, denk ik, hiervoor wel nodig:)

Alvast bedankt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop of vaste pc? Indien mogelijk merk en type vermelden.

ADSL of Telenet? Ingeval van ADSL: welke provider?

Enkel modem of ook een router? Merk en type/model graag.

Draadloos of niet?

Welke foutmelding krijg je? De exacte tekst graag.

Tis een laptop. Asus F5Rseries.Heb telenet, maar hier op de peda weet ik niet juist wat ze allemaal gebruiken:) Het is niet draadloos, maar thuis wel.

Tekst die ik altijd te zien krijg:

noConnect.pngDe webpagina kan niet worden weergegeven

Mogelijke acties:

Verbindingsproblemen vaststellen

down.png

Heb al een paar keer op "Verbindingsproblemen vaststellen" geklikt, en nog meer mensen trouwens, maar nog altijd geen resultaat :s

Als u mss weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lap. Ik heb dus geen Vista en ik zou niet weten waar je het moet gaan zoeken.

In XP staat er bij start - alle programma's - accesoires nog een snelkoppeling naar een dos venster (command prompt). Als je zo iets kan vinden in Vista mag je dit openen en dan verder gaan vanaf ipconfig.

Voor Windows Vista: klik in het zoek veld en typ cmd . Druk daarna op enter.

Verder gaan vanaf ipconfig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.