Ga naar inhoud

Wat of welk programa moet ik gebruiken voor een troyaans virus te verwijderen.

Aanbevolen berichten

Werk met windows 10 en heb een troyans virus, de afzender eist losgeld, maar ik hen niks te verbergen dus waarom zou ik dan deze grote som betalen ?

Wie kan helpen of een goede virus scaner kopen, er zit nu een PANDA free op deze zegt 1 VERDACHTE .

Maar het word niet verwijderd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, denlowie zei:

de afzender eist losgeld

De afzender waarvan? Kreeg jij misschien een e-mail waarin de afzender om losgeld vraagt? Zo ja, dan is dan een nepmail. Wat moet je dan doen? Gewoon die e-mail weggooien; dat is alles wat je moet doen. Zulke afpersings-e-mails worden met tienduizenden tegelijk verstuurd, in de hoop dat er iemand intrapt.

Als je werkelijk besmet bent met bijvoorbeeld een ransomware virus, dan kun je je persoonlijke bestanden zoals foto's en Word bestanden niet meer openen, omdat ze versleuteld zijn. Dus controleer dat eerst eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan word zeker nog openen .

Het is omdat panda  wanneer ik deze doet scannen mij 1 verdacht file  aangeeft, maar dit is pand  free dus niet betalend .

dit zijn uitreksels uit zijn bericht

""Een week later heb ik het voor elkaar gekregen een Trojaans virus te installeren op besturingssystemen van al je apparaten die voor e-mail toegang gebruikt worden.
Eigenlijk was dat heel eenvoudig (want je klikte op de links in je inbox emails).
Zo moeilijk is het allemaal niet.

Mijn virus vernieuwd steeds zijn signatures (omdat het op stuurprogramma's gebaseerd is), en blijft daardoor onzichtbaar voor je antivirus."

hij verklaart dat hij ook videos heeft maar ik heb geen camera, dus dit is al zever zeker ?

Zou een goed virus programa betalen dit kunnen Oplossen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, denlowie zei:

""Een week later heb ik het voor elkaar gekregen een Trojaans virus te installeren op besturingssystemen van al je apparaten die voor e-mail toegang gebruikt worden.
Eigenlijk was dat heel eenvoudig (want je klikte op de links in je inbox emails).
Zo moeilijk is het allemaal niet.

Mijn virus vernieuwd steeds zijn signatures (omdat het op stuurprogramma's gebaseerd is), en blijft daardoor onzichtbaar voor je antivirus."

hij verklaart dat hij ook videos heeft maar ik heb geen camera, dus dit is al zever zeker ?

Zou een goed virus programa betalen dit kunnen Oplossen ??

Loop daar toch niet in!

Als ik je straks een brief schrijf met 'ik ga een bom in je huis gooien als je mijn vandaag geen 50.000 € gaat bezorgen' - euh... krijg ik dan vandaag

die som van jou?  (zo ja: dan schrijf ik dadelijk die brief ! ! :xd:  )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we in dit topic nog even herinneren aan onze werkwijze dat in dit onderdeel enkel berichten mogen geplaatst worden door onze malwarebestrijders (en moderators voor doorverwijzingen) én niet door niet-geschoolde leden. Verwijzen we even naar dit topic :

Dit probleem wordt dan ook opgepikt door de aangewezen malwarebestrijders van PCH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, denlowie zei:

Wie kan helpen of een goede virus scaner kopen, er zit nu een PANDA free op deze zegt 1 VERDACHTE .

1. Kan je deze uitslag laten zien door middel van een printscreen.

2. Hoe word de melding weergegeven dat je losgeld moet betalen via e-mail of je browser?

3. Doe ook het volgende om eerst en goed overzicht te krijgen.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, denlowie zei:

Ik ga dit morgen uitvoeren , deze pc staat bij een vriendin die nu in de kliniek ligt , maar morgen zal ik dit zeker proberen, ik woon daar niet maar heb wel een LAT relatie mee .

Rustig aan en sterkte we zie het wel verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.