Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oke, en is dat dan ook de reden waarom ze wel skype kan openen maar bij bericht verzenden blijft het rondje draaien voor verzenden. als ik haar een berichtje stuur komt het niet aan.
Wat kan ik doen als ik met die ping die foutmelding krijg?, Wil me goed voorbereiden voor ik bij haar inlog.

Geplaatst:

Toch niet, de server van live.com antwoordt wel, maar de diensten erop werken niet zegt hij. Natuurlijk antwoordt elke server met wat ze willen hé. Rechtstreeks naar "live.com" met de browser (hier Edge) werkt OK.

Probeer anders zelf eens in je browser het IP adres van live.com (204.79.197.212) in te voeren, je krijgt dan waarschijnlijk hetzelfde antwoord dat ik je daarstraks toonde (our services aren't available right now enz.). 

Een test met pc-helpforum.be (IP 92.63.164.50) : antwoord Apache is functioning normally

Verder ken ik de voorgeschiedenis niet van je vraag, ik probeer je enkel te helpen met het DNS probleem zoals je vermeldde. Jouw DNS lijkt alleszins goed te werken.

Geplaatst:

inderdaad krijg ik dezelfde melding bij dat IP adres. Ik zal kijken of ze aanwezig is, om te kijken wat het aangeeft, dan kom ik erop terug.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kom nog even melden dat het probleem is verholpen, het bleek dat de Router van degene niet goed was ingesteld, maar inmiddels is het verholpen, Dank jullie weer voor het meedenken, en een hele fijne jaarwisseling gewenst.,

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.