Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
amaai ik heb nog werk aan de winkel maar dat zal voor later zijn, eerst mijnen printer aan de klap krijgen.

toch bedankt zulle

winnetou

de volledige handleiding heeft als doel je printer aan de praat te krijgen :P

Geplaatst:

het is de bedoeling dat ik in het én of het ander dos venster ga maar daar heb ik geen kaas van geten en zou daar persoonlijk liever afblijven zulle. Toch moet ik op de één of de andere manier da spel aan de klap krijgen. Gezien ik via een rouetr print heb ik de ander pc niet nodig.

grtjes

Marc

Geplaatst:

ik weet niet precies waar u woont, maar misschien zou het ook nog een mogelijkheid zijn om een van onze medewerkers langs te laten komen om het euvel op te lossen.

groeten

yannick

Geplaatst:

over die kosten moet ik even aan de andere admin vragen, dat houd hij bij, weet ik dus niet precies, hij is morgen of maandag terug als het goed is.

is er iemand die daar in de buurt woont van de medewerkers en zin heeft om er heen te gaan?

Geplaatst:

Ik blijf verder zoeken en wacht ondertussen wela f, mss is het zelfs mogelijk om de PC over te nemen en zo mijn probleem op te lossen.

alvast bedankt

winnetou

Geplaatst:

De kosten zullen uiteraard niet hoog zijn, rond de 20-25 euro :)

Als het echt ver van een medewerker vandaag ligt wordt het iets meer, ivm benzinekosten ed.

Geplaatst:

Hoi Thomas,

misschien kun jet het eens voor me uitzoeken hoe ver het is naar ERtvelde van de medewerker die hier het dichtst bij mij woont zodat ik mij een idee kan geven van de kosten en mijn probleem mss eindelijk opgelost geraakt;

alvast bedank iedereen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.