Ga naar inhoud

laptop

locomo

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,mijn probleem is dit:ik heb een laptop van de aldi van 3,5 jaar oud.een paar weken geleden is hij toen ik aan het internetten was opeens gecrast.ik heb geprobeerd hem op de fabrieksinstellingen terug te zetten maar dat lukt me niet want hij blijft zoeken naar zijn harde schijf.hij geeft aan om naar windows xp op te starten en dan valt hij uit en start weer opnieuw op.

ik heb windows xp home edition.het is een laptop van 80 gigabite.

in het begin is er ook al een nieuwe harde schijf ingezet maar toen zat er nog garantie op,die is nu verlopen.als de harde schijf misschien kapot is hoe kan ik dat controleren.bij voorbaat hartelijk dank voor de medewerking piet weijts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de hardeschijf vroeger al een kapot gegaan is.

En nu geeft die terug de symptomen van een kapotte hardeschijf.

Dan kan je er wel vanuit gaan dat die kapot is...

Wat je nog kan proberen is osptarten vanaf een Linux Live cd, en kijken of daar alles werkt.

Als alles werkt, en je hardeschijf word niet in llinux gevonden, kan je er wel vanuit gaan dat je hardeschijf kapot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.