Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vooraf: ik begin te denken dat het het makkelijkst zal zijn met Media creation tool een opstartusb-stick aan te maken (op een andere computer - vb als je vrouw of zoon/dochter een pc of laptop heeft) en daarmee je computer op te starten en dan een herinstallatie-met-behoud-van-instellingen te doen.

Maar : ga eens naar deze microsoftpagina en lees eens vanaf

image.png.208454dd1d53d637f52afc265fbd13b8.png

Voer dan eens uit wat er beschreven staat en ik ben benieuwd of je systeem bij 4 terug opstart en of het dan beter is..

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Lijn31,

'k ben even niet mee: hoe kom je op die veilige modus ?

En wat betekent het '?' op het einde van je zin: of: ik probeerde veilige modus, maar het werkte niet

of: zou ik niet eens proberen in veilige modus op te starten? ?

(of nog iets anders?)

Geplaatst:

even mijn vorige vraag herhalen: wat bedoel je met die vraagtekens?

"veilige modus f8 en opstarten werkt ook niet?" : dat kan ik van hieruit niet weten

"Kom niet in veilige modus?" : dat kan ik ook niet weten toch?

Geplaatst:

Als ik de pc opstart en op F8 druk moet ik normaal toch in veilige modus komen werkt niet?Om van daaruit comandes te geven?

Is er nog iemand die raad weet?

grtjs joan

Geplaatst: (aangepast)

Hoi het is een desktop merk Compac  Presario HP 100-22 ed 500 gb  2 gb ram 3jaar oud, het is onstaan nadat mijn vrouw heeft upgedate er komt ook op weinig geheugen?

grtjs joan

aangepast door lijn31
Geplaatst:
3 minuten geleden, lijn31 zei:

Hoi het is een desktop merk Compac  100-22 ed 500 gb  2 gb ram 3jaar oud, het is onstaan nadat mijn vrouw heeft upgedate er komt ook op weinig geheugen?

grtjs joan

Wat voor update voor Windows?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.