Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,.

Je pc is goed besmet het MSI bestand is een virus, doe even niks met je pc en wacht tot @keezie wabbit met en fix komt.

Wie heeft dat bestand gestuurd of waar heb je het gedownload?

Geplaatst:
3 uren geleden, abbs zei:

Hallo,.

Je pc is goed besmet het MSI bestand is een virus, doe even niks met je pc en wacht tot @keezie wabbit met en fix komt.

Wie heeft dat bestand gestuurd of waar heb je het gedownload?

Het is niet mijn pc, maar van een vriendin van mij.

Nu probeer ik via mijn pc met jullie hulp om dit in orde te krijgen.

Alles wat jullie aanraden verstuur ik naar haar en de resultaten stuurt ze naar mij en zo verder.

Nogmaals bedankt om dit allemaal te willen doen

Geplaatst:

Hallo,

Zoals ik al schreef de pc is aardig besmet, maak eerst een backup van alle belangrijke bestanden enz. en doe dan de stappen.

Stap 1.
Verwijder het bestand MS.Update.Center.Security.KB44909140.msi van het bureaublad, als dat er nog staat.(via rechtermuis klik en kies voor Verwijderen)
En geef dit door in het volgende antwoord of het dan weg is

Stap 2.
Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

• Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

fixlist.txt

Geplaatst:
7 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

Zoals ik al schreef de pc is aardig besmet, maak eerst een backup van alle belangrijke bestanden enz. en doe dan de stappen.

Stap 1.
Verwijder het bestand MS.Update.Center.Security.KB44909140.msi van het bureaublad, als dat er nog staat.(via rechtermuis klik en kies voor Verwijderen)

Stap 2.
Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

• Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

fixlist.txt 9.47 kB · 1 download

Hierbij geef ik nogmaals de logjes die ik toestuurd kreeg. Ik weet niet of je hier iets mee bent. Kweezie had erom gevraagd.

Addition (4).txt FRST (1).txt

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Voer a.u.b. de stappen uit die ik heb beschreven (ik neem het over van Kweezie wabbit).

Stap 1.

Stap 2.
Afbeelding

• Druk op de Fixen knop.

fixlist.txt

aangepast door abbs
Geplaatst:

Hallo,

Iets gat niet goed, zo is de naam van het fix bestand veranderd.

Doe a.u.b. precies wat ik schrijf want ander gaat het verkeert.

Ik begrijp dat het er soms moeilijk uitziet maar als je regel voor regel doet komt het goed.

1. is het bestand  MS.Update.Center.Security.KB44909140.msi nu van het bureaublad?

2. Verwijder alle logjes van FRST en voer FRST opnieuw uit en verander niet de txt namen:

Afbeelding

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: http://deeprybka.trojaner-board.de/bausteine/frst/addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.