Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit tijdelijk in een vakantiehuisje. Mijn huis wordt verbouwt. Ik dacht dat ik geen wifi kon ontvangen, dus kocht ik een goeie kaart. Thuis is het bedraadde wifi met van die dingen in je stopcontact. Dat gaf veel problemen. Nu heb ik hem er uitgehaald en ik start mijn pc op de 1e 2 had geen beeldscherm. Weer opstarten en toen wel beeld. Ik kijk op het wifi icoontje en ik viel omver van verbazing. Weer overeind gekrabbeld zag ik dat ik wifi had. et zat dus al in de computer. Hoe suf kun je zijn.

Ik denk dat het probleem opgelost is. We wachten af.

Gaat het toch weer fout, laat ik me weer horen

Vriendelijke groeten,

Henk Bruijn

Geplaatst:

Hallo,

Mooi dat je wat gevonden heb, en ja soms vallen dingen niet dus "suf" zijn nee hoor gewoon overheen gekeken 😉

We horen het wel.

Geplaatst:
18 uren geleden, abbs zei:

Hallo,

Mooi dat je wat gevonden heb, en ja soms vallen dingen niet dus "suf" zijn nee hoor gewoon overheen gekeken 😉

We horen het wel.

Volgens mij is het opgelost. Die PCI kaart gaf denk ik steeds een conflict. Tot nu functioneert hij weer normaal.

Heel erg bedankt voor jullie hulp. Top!👍😉

Vriendelijke groet,

Henk

Geplaatst:

Hallo,

Ik denk ook dat die een conflict heeft veroorzaakt, kijk het een aantal dag en aan waarna
je de update die je op verborgen had weer kan toevoegen.
Je kan wushowhide verwijderen want die is niet meer nodig.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.