Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik weet niet of dit de correcte plaats is om mijn vraag te stellen, ik doe dus een gok.

Sinds enige tijd kan ik op computer geen video's meer afpelen van GoPlay. Zoals bijvoorbeeld de afleveringen De Mol, of Big Brother. 

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s11/de-mol-s11-aflevering-1#autoplay

De eerste afleveringen van Big Brother, van de eerste weken, kan ik wel afspelen. Dan daarna wat volgt geen enkele meer.

Ik krijg volgende melding:

Er liep iets mis tijdens het afspelen van de video.

Something went wrong while setting up a Google DAI stream.

Is dit een probleem van mijn computer of ligt het probleem bij de aanbieder? Ik vermoed dat er was fout loopt met de computer want met mijn spartphone lukt het wel om de video te zien?

Hoe dit oplossen? Dank bij voorbaat.

aangepast door Yoyo
  • Yoyo wijzigde de titel naar Kan video's van Goplay niet afspelen

Beste yoyo,

ik heb helaas geen oplossing voor u, maar ik wou even zeggen dat ik exact hetzelfde probleem heb als u.
Ik zal iets laten weten als ik een oplossing vindt.

aangepast door AitorVM

Hallo iedereen. Dank voor het wachten.

@Passer

Het probleem is juist omgekeerd: de oudere video's kan ik wel bekijken, het probleem zijn de recentere, van de meest recente tot deze van pakweg enkele maanden oud. Maar de zogenaamde video's onder de titel "De Beste fragmenten" video's, kan ik wel bekijken!

@nokiaprox

Bij Firefox zijn er geen adblokkers meer. Die heb ik reeds enige tijd geleden verwijderd. deze waren ingesteld omdat het mij practisch onmogelijk is om een Youtube video te bekijken. elke 2 minuten heb ik een onderbreking voor één of 2 reclameaankondigingen.

Eigenaardig is dat de oudere videos van pakweg een aantal maanden geleden wel te bekijken zijn, maar alle van de laatste maanden dus niet.

Vreemd is ook dat hun reeks video's die vallen inder de groep "De beste fragmenten" WEL probleemloos te bekijken zijn!

En ik heb gemerkt dat dit niet enkel is bij de Big Brother afleveringen, maar ook bijvoorbeeld bij "De Tafel van Vier"!! 

Nu even Google Chrome geprobeerd. Daar heb ik een Adblokker. Als deze aanstaat heb ik hetzelfde probleem als met Firefox:

Er liep iets mis tijdens het afspelen van de video.
Something went wrong while setting up a Google DAI stream.

Maar als ik Adblokker bij Chrome uitzet, dan kan ik alle video's bekijken. Het probleem is dan wel dat ik dan weer alke 2 minuten advertenties moet slikken, waardoor die video afleveringen van pakweg 'Big Brother' of 'De Tafel van Vier' eigenlijk ook niet te bekijken vallen!

aangepast door Yoyo
Geplaatst:

Bij de commerciële zenders is het normaal dat je aan het begin van een programma en tweemaal tijdens het afspelen "niet doorspoelbare gepersonaliseerde reclameboodschappen" te zien krijgt.

Hier de tijdlijn van zo'n aflevering (De mol):

Reclame.png.a35f9832aad27ccf1b38b292b350e2aa.png

De witte stukjes (aangeduid met een geel pijltje) zijn de reclame-momenten (telkens zo'n drietal minuten).

Aangezien jij om de twee minuten reclame krijgt, heb ik het vermoeden dat er iets fout zit in je eigen PC, niet bij de website.

Heb je dit probleem ook bij een reclamevrije streamingdienst? Probeer bvb.eens een video op deze site : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/ .

Geplaatst:
Op 10/4/2023 om 13:44, nokiaprox zei:

Bij de commerciële zenders is het normaal dat je aan het begin van een programma en tweemaal tijdens het afspelen "niet doorspoelbare gepersonaliseerde reclameboodschappen" te zien krijgt.

Hier de tijdlijn van zo'n aflevering (De mol):

Reclame.png.a35f9832aad27ccf1b38b292b350e2aa.png

De witte stukjes (aangeduid met een geel pijltje) zijn de reclame-momenten (telkens zo'n drietal minuten).

Aangezien jij om de twee minuten reclame krijgt, heb ik het vermoeden dat er iets fout zit in je eigen PC, niet bij de website.

Heb je dit probleem ook bij een reclamevrije streamingdienst? Probeer bvb.eens een video op deze site : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/ .

Geen probleem bij afspelen video's op de vrt link die je doorgaf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.