Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja, gewoon downloaden en verder niets doen (tenzij proberen die filmpjes af te spelen :) )

Het heeft met advertenties niets te maken, het zit op een ander vlak

Simpel gezegd: als je viewer wel mp4's kan afspelen, maar je wil een avi afspelen, dan heb je hiervoor de codecs van avi nodig (of hij kan het niet)  - eenvoudig gesteld dus.

Je kan het ook bekijken als een soort progje dat je viewer nodig heeft om bepaalde filmformaten af te spelen.

Je verliest er dus niets mee en misschien lukt het ermee...

Geplaatst:
Op 14/4/2023 om 19:06, nokiaprox zei:

Dan zou de oorzaak toch bij goplay kunnen zitten. Misschien kan je het probleem eens rechtstreeks aan hen voorleggen : https://support.goplay.be/hc/nl/requests/new

Dat heb ik nu gedaan. Eerst stuurden ze mij  -mijns inziens toch- een standaard mail waardoor ik kon uitmaken dat zij vermoedelijk de inhoud van mijn mail niet goed hadden gelezen. Maar nu zijn we ondertussen een stapje verder. Ik houd jullie op de hoogte.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo iedereen.

Ik heb een uitvoerige communicatie gevoerd met de GoPlay support, en uiteindelijk werd het probleem opgelost. Het werd me wel een beetje te technisch en heb er iemand moeten bijhalen die even in mijn computer de instellingen heeft nagekeken op aanwijzing van de support.  

Blijkbaar was er een instelling in firefox die de oorzaak was. Iets met 'geschiedenis niet onthouden' waarin dan een adblokker zou verwerkt zitten...?? Of iets in die aard....? De juiste oorzaak ken ik dus niet, maar het werkt ondertussen nu wel.

Dank voor alle geboden hulp. Hier mag slotje op.

Geplaatst:

'k probeer even te volgen, dat van 'geschiedenis wel/niet onthouden': dat kan ik volgen, maar dat daarin een adblocker zou zitten?  - wellicht werd bedoeld dat er gegevens van die adblocker wel of niet in de geschiedenis werden opgeslagen - en het zou dus mogelijk aan die adblocker gelegen hebben..

Hoe dan ook: je bent er uit en dat was de bedoeling.

Mooi dat je nog even wat feedback gaf - later zijn er mogelijk mensen nog wat mee.

Geplaatst:

Ook ik zie geen verband tussen geschiedenis en adblocker.

Maar het belangrijkste is dat het probleem opgelost is en Firefox weer normaal werkt.

Anderen die zo iets voorhebben weten nu alvast in welke richting er moet gezocht worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.