Ga naar inhoud

sedert meer dan 1 maand ontvang ik volgend spambericht

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik ontvang dagelijks (in werkdage) eemil betreffende een postpakket in Spanje.

Wij zijn in Belgie en ik hzb geen enkel postpakket dat ik verwacht in Spanje.  De "CORREOS" in Spanje  zou mij ook bellen dan.

IK heb alles geprobeers om dit weg te krijgen maar het komt altijd terug vanaf een an der mailadres.
Ik ontving het langs CORRES- FEDEX-EXPRESS en TRACK AND TRACE;

In bijlage ziet U wat ik zopas ontvangen heb.
iK HEB EEN FILTER GAMAAKT OM HET TE VERWIJDEREN? OOK HEB IK DIT GEBLOKKEERD? PISHING GEMLE EN NAR EEN SITE VERDACTEBERICHTEN IN BELGIE maar niets blokkeert dit bericht.

Kunt U mij helpen om definitief van dit euvel vrij te zijn.
Mvg

JEAN *********xxn, su paquete está lis***x, su paquete está listo para ser entregado.eml***xx, su paquete está listo para ser entregado.eml***, su paquete está listo para ser entregado.emlto para ser entregado.eml

aangepast door Passer
Naam uit het bericht gehaald
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het e-mailadres van de afzender zal iedere keer anders zijn. Daarom helpt het maken van een filter op de afzender ook niet.

De enige manier om definitief van dit euvel verlost te worden is je huidige e-mailadres vervangen door een andere. Dat is een rigoureuze oplossing, want je zult niet alleen je familie en kennissen op de hoogte moeten brengen van je nieuwe e-mailadres, maar ook alle bedrijven waarmee je zaken doet en bijvoorbeeld ook deze website van PCH, waar jij je in je accountinstellingen je e-mailadres dan zult moeten wijzigen.

Ruim 7 jaar geleden wisselde ik van provider. Daardoor wisselde ik toen ook van e-mailadres. Het wijzigen van mijn e-mailadres bij alle bedrijven waarmee ik zaken doe kostte me toen zeker 2 dagen.

Op mijn oude e-mailadres kreeg ik zeker 20 spam mails per dag. Op mijn nieuwe krijg ik er soms 3 in 1 week en daarna weer een paar maanden niets. Ik gooi die spam mails gewoon weg en doe er verder niets mee.

Komen die mails over het postpakket bij jou in Postvak IN terecht of komen ze al automatisch in de map Spam? Als dat laatste het geval is, dan is er niets aan de hand. Je moet die berichten dan niet openen. Gewoon een keer in de week de map Spam legen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij je provider kan je in je webmail normaal ook een regel / regels aanmaken op de inhoud van een bericht - bv in dit geval op Correos.

Je kan dan alle berichten met Corres er in gewoon op de provider al laten verwijderen. Dan komen ze ook niet meer tot bij jou.

(zo kan je verschillende regels maken op vb Correos en op FEDEX-EXPRESS

(je moet dan wel bedenken dat je later ook van die Correos of FEDEX-EXPRESS geen èchte berichten meer gaat aankrijgen - dit voor het

geval je bv toch een pakje in Spanje-zelf zou gaan bestellen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor Uw snelle reaktie.  Ik heb al gedacht aan een nieuw mailadress maar dit is mij te veel werk.
Ik zal dus iedere keer dat die mail (die altijd in mijun spam) aankomt dus iedermaal verwijderen.  Dit lijkt mij de eenvoudigste wg zoals ik al iedere keer gedaan heb tot nu toe>.  IK heb natuurlijk nooit geantwoord op deze spam.
Hartelijk dank voor de enige juiste oplossing.

Wat mij betreft, kunnen we deze topic definitief afsluiten, waarvoor nogmaals dank.
Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.