Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik ik heb een vraag voor een dame welke lid is van mijn Psp cluppie.

Zei heeft op haar laptop van W10 een update gehad gister, maar nu is ze alle mappen die op haar bur.blad stonden kwijt.
Ook zag ik net met Teamviewer dat de mappen documenten en afbeeldingen leeg zijn.
Met rechtermuis op bur.blad klikken laat  een vinkje zien voor bur.blad instellingen weergeven.
Is dit probleem nog te verhelpen?

Geplaatst:

Update verwijderen is gelukt alleen niet  die van serving stack van 11.4.2023 en haar bur.blad ik nog niet terug. die van 12-4- inmiddels wel ok verwijderd, en okdie van 11-4 (op die ene na dan)

image.thumb.png.26babddc6b4fa2c1ad7569d25f61a7e6.png

Geplaatst:

Sommige updates kunnen niet verwijderd worden, helaas heeft Microsoft dit zo gewild.... maar er is wel een omwegje hiervoor.

Probeer eerst eens een vorig herstelpunt terug te zetten?

Geplaatst:

Hallo,

Probeer anders:

Pictogrammen zichtbaar maken

Maak zo verborgen pictogrammen weer zichtbaar:

• Klik met de rechtermuisknop op het Bureaublad.
  • Klik op Beeld > Bureaubladpictogrammen weergeven.

Als er een vinkje komt te staan voor Bureaubladpictogrammen weergeven, verschijnen de pictogrammen weer.

Staat dit vinkje er, maar zijn de pictogrammen nog steeds niet terug? Lees dan verder.

Instellingen aanpassen

Werkt bovenstaande methode niet? Controleer dan in de instellingen welke Bureaubladpictogrammen zijn ingeschakeld:

• Klik op de Startknop.
  • Klik op Instellingen. In Windows 10 is dat het icoon van een tandwiel.
  • Klik op Persoonlijke Instellingen.
  • Klik op Thema’s.
  • Klik op Instellingen voor bureaubladpictogrammen.
  • Klik Standaardwaarden herstellen.

Afbeelding

Klik op Toepassen > Ok.

Geplaatst:

Pffff, al nagezien,

Ik zal haar vertellen niet meer lessen en afbeeldingen op haar bur.blad te zetten, maar gewoon in de mappen waar ze horen. Maar toch bedankt.

Geplaatst:

Misschien is de locatie van haar persoonlijke mappen in het verleden ooit naar een andere partitie of schijf verplaatst geweest? Het kan dan wel eens gebeuren dat Microsoft dat bij een versie-update niet in de gaten heeft en denkt dat die mappen gewoon niet meer bestaan en er dus nieuwe aanmaakt. Die zijn dan inderdaad leeg. Kijk daarom eens of er buiten de C partitie nog een partitie of schijf aanwezig is en zo ja of daar de originele mappen van de gebruikersaccount aanwezig zijn.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.