Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens ik op het net vond is er van Windows-uit nog geen fix of zo de wereld ingestuurd. ('k weet zelfs niet of dit nog gaat gebeuren)

Wel vond ik volgende pagina (< klik!) die me betrouwbaar genoeg lijkt (maar 'k ken ze niet) en waar een methode in staat om via een

progje  iconen en mappen terug te krijgen.

Alleen: het is mogelijk een nogal ingewikkeld gebeuren voor die dame van je clubje en ook weet ik niet in hoever dit allemaal wel of niet werkt...

(en een beetje mosterd na de maaltijd: belangrijke bestanden bewaar je ALTIJD minstens op twee verschillende dragers (hiermee bedoel ik:

niet op één en dezelfde schijf (in verschillende partities),

maar wel op vb je harde schijf van je PC/laptop en daarnaast ook nog op sticks, een externe schijf, op DVD's of CD's of in de cloud)

Geplaatst:

Of het nu op een partitie of op het bureaublad staakt, maakt niet zoveel uit - als zij ze maar èlders minstens nog één keer bewaart ( dus ook NIET op een andere partitie van dezelfde schijf ! )

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.