Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al  een Norton Account met licentie nu heb ik een andere laptob gekocht daar kreeg ik een productcode van Norton bij hoe moet ik die code toevoegen ik kom er niet aan uit .

johnnyboy 

Geplaatst:

Uit hoeveel licenties bestaat je reeds in gebruik zijnde Norton product en welk product van Norton gebruik je reeds? Zijn er misschien nog licenties over?

Voor welk Norton product is de code geldig die je bij je nieuwe laptop kreeg? 

Geplaatst:

Lees ook vorig bericht, want misschien heb je nog licenties over en is je reeds bestaand Norton product meer interessant dan het nieuwe.

Op deze link klik je als je in je bestaand account een nieuwe productcode wil ingeven.

Log in. En klik dan op Een nieuwe productsleutel invoeren.

2023-04-22_20h40_01.thumb.png.2f6adfab97d85138bf6ab2c0ecb79e52.png

Geplaatst:
36 minuten geleden, clarkie zei:

Lees ook vorig bericht, want misschien heb je nog licenties over en is je reeds bestaand Norton product meer interessant dan het nieuwe.

Op deze link klik je als je in je bestaand account een nieuwe productcode wil ingeven.

Log in. En klik dan op Een nieuwe productsleutel invoeren.

2023-04-22_20h40_01.thumb.png.2f6adfab97d85138bf6ab2c0ecb79e52.png

De Productcode is geldig voor Norton 360 voor 3 licentie's ik heb al een account van Norton als ik op een nieuwe productsleutel klik moet ik me opnieuw registreren terwijl ik al een account heb mijn bestaande Norton is niet interesanter heb 1 licentie in gebruik .

Geplaatst:

Als ik op het account klik wat ik wil verwijderen flits er wel een ander scherm 1 seconden voor bij maar blijft niet staan dus kan ik het account niet verwijderen .

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.