Ga naar inhoud

Gebroken snelkoppeling Windows 10 configuratiescherm

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Kan er iemand mij helpen om de gebroken snelkoppeling van NVIDIA Control Panel terug te herstellen in het configuratiescherm van Windows 10?

103192946_Schermafbeelding2023-04-27190407.thumb.jpg.8cee549812eb90d6a496c73cccdf19be.jpg

Geplaatst:

Hallo,

Klik Windows + S toets in en type bovenin Control Panel > klik rechts op NVIDIA Control Panel > klik op App-instellingen.

Afbeelding

Instellingen opent en klik onder "Opnieuw instellen" op Herstellen en wacht tot dat gedaan is en herstart je pc.
Kijk of de icoon er weer is, zo nee volg weer de stappen en kies voor Opnieuw instellen

Geplaatst:

Hallo,

klik Start > klik Instellingen > klik Apps > klik Geïnstalleerde apps > scrol naar NVIDIA Control Panel
klik op de 3 puntjes > klik Verwijderen (en volg de stappen)

Herstart je pc, open Store en vul bij de zoekfunctie in: NVIDIA Control Panel en download en installeer hem opnieuw.

Geplaatst:
5 minuten geleden, seane zei:

Nog steeds die gebroken snelkoppeling in het configuratiescherm.

Als je op rechtsklik op je bureaublad wat zie je dan zoiets.

Afbeelding

Geplaatst:
2 minuten geleden, porrelaar zei:

Heb jij nog steeds als grafische kaart de NVIDIA GeForce GTX 1650 Super in je pc zitten?

Je zou de driver opnieuw kunnen installeren. Hier vind je de nieuwste driver voor die grafische kaart: https://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/204475/en-us/

Ik heb nog steeds de Geforce GTX 1650 Super. Volgens Geforce Experience heb ik de laatste nieuwe driver: 531.68.

9 minuten geleden, abbs zei:

Als je op rechtsklik op je bureaublad wat zie je dan zoiets.

Afbeelding

Ziet er bij mij zo uit:

Afbeelding1.png.c41bc90b3f36eee9e9a44b2824834b05.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.