Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

selecteer de cellen die je wil veranderen, rechtsklik op een geselecteerde cel en kies celeigenschappen. kies het tabblad "patronen" en klik onderaan op het pijltje naast "patroon", in de dropdown zie je een reeks arceringen staan en een reeks kleuren. Aan jou de keuze.

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel blad de cellen kleuren doe je zo:

Helemaal in de hoek uw muis klikken en dan op eigenschappen en dan arcering en eventueel patronen (achtergrond) kleur selecteren.

Wilt je plaatselijk doen dan selecteert je het gebied en dan met rechtermuis op eigenschappen klikken en dan op eigenschappen en dan arcering en eventueel patronen (achtergrond) kleur selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Beste DatDachtJeMaar,

Heeft u reeds een oplossing voor dit?

Mocht dit nog niet het geval zijn, kan u me vertellen of het de kleur is die u ziet wanneer u gewoon cellen selecteert? zoals op deze figuur:

attachment.php?attachmentid=2085&stc=1&d=1243279025

Indien dit het is, dit blauw kan je niet wijzigen van kleur helaas, althans niet dat ik weet en ik vind er ook niks over op het internet

Mvg Karel

post-2-1417703825,033_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Karel als voorbeeld geeft kan wel.

Voor de rasterlijnen in Office 2007

Open excel

Helemaal in de hoek ziet je een rond ding van rood en geel vierkant. (Ik ken de naam niet)

Klik daar op

Goed opletten

rechts onderaan in die venster ziet u optie

Klik nu geavanceerd

Scroll naar beneden en ziet u precies hetzelfde als in 2003 - weegaveoptie voor dit werkblad. En zie dat verfpotje....

Nu wat Karel geselecteerd heeft en die doorschijnend blauw.

Simpel

Klik op uw desktop

Met rechtermuis op aan persoonlijk voorkeur aanpassen

Nu klik je op vormgeving van venster bovenaan.

De blauwe kleur kan je wijzigen in ieder kleur.

Oef ben nog maar 10 minuten bezig in Vista...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed ik heb even afbeeldingen erbij geplaast, zo ziet u wat Stegisoft bedoelt en kan u ziet wat voor u het beste is.

Wat Karel als voorbeeld geeft kan wel.

Voor de rasterlijnen in Office 2007

Open excel

Helemaal in de hoek ziet je een rond ding van rood en geel vierkant. (Ik ken de naam niet)

Klik daar op

Goed opletten

rechts onderaan in die venster ziet u optie

Klik nu geavanceerd

Scroll naar beneden en ziet u precies hetzelfde als in 2003 - weegaveoptie voor dit werkblad. En zie dat verfpotje....

Dat geeft voorbeeld dit resultaat:

attachment.php?attachmentid=2089&stc=1&d=1243351228

Dus de kleur van de rasterlijnen is hier rood. Het blauw in de selectie is niet gewijzigd.

Nu wat Karel geselecteerd heeft en die doorschijnend blauw.

Simpel

Klik op uw desktop

Met rechtermuis op aan persoonlijk voorkeur aanpassen

Nu klik je op vormgeving van venster bovenaan.

De blauwe kleur kan je wijzigen in ieder kleur.

Oef ben nog maar 10 minuten bezig in Vista...

Hierbij blijft dit blauw in excel hetzelfe als in bovenstaande figuur, tenzij je me een afbeelding kan bezorgen :-)

post-2-1417703825,7894_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.