Ga naar inhoud

Vind mijn usb stick niet terug

mastermth

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een klein probleempje en ben al eens geholpen

een maand geleden werkte hij nog perfect

ik kan mijn USB stick (kinston traveler 2.0 8gb) niet meer terugvinden in deze computer of verkenner

Op mijn laptop gaat ie wel5.gif

als ik heb insteek hoor je een geluidje

en je kan hem ook veilig verwijderen met dat icoontje rechtsonder

als je hem uittrekt hoor je weer een geluuidje

maar bij deze computer of bij verkenner is er geen USB stick te vinden??

mijn PC geeft ook meldingen over legitieme software

vb bij Word

dit is pas sinds een maand +-:stupid:

hopelijk kunnen jullie mij helpen ?winksmiley02.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het venster "Nieuwe Hardware Gevonden" gebruik je stuurprogramma zelf kiezen en vul je deze lokatie in: C:\WINDOWS\INF

Als het goed is herkent Windows het apparaat dan als externe massaopslag. Hierna volgt meteen weer "nieuwe hardware gevonden", doe nogmaals hetzelfde, dat installeerd dan de externe schijf.

Het kan zijn dat als je de stick daarna op een andere usb-poort aansluit je weer "nieuwe hardware" krijgt, installeer dan nogmaals op dezelfde manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Indien u uw usb stick niet meer kunt terug vinden binnen Windows met de windows verkenner, en u zit op op een netwerk dan zou het kunnen zijn dat de usb stick per ongeluk de zelfde schijf letter heeft gekregen dan een van de netwerk schijven.

Dit kunt u zelf oplossen door de usb stick een andere schijf letter te geven.

1. Klik op START

2. Klik met de rechter muisknop op Deze Computer.

3. Kies in het submenu voor BEHEREN.

4. Kies links in het menu OPSLAG voor SCHIJFBEHEER

5. Aan de rechterkant ziet u nu een overicht van alle schijven.

6. Klik met de rechter muisknop op uw usb stick en kies voor STATIONSLETTER EN PADEN WIJZIGEN

7. Klik op wijzigen om een andere letter aan het station te geven (bijv. Z:)

8. Klik op TOEPASSEN en OK en u heeft weer toegang tot uw usb stick.

LET OP: Wijzig alleen de stationsletter van uw usb stick. Ga aub geen netwerkschijven een andere letter geven.

Dit kan er toe leiden dat enkele programma's op uw werk of bij u thuis niet meer functioneren.

Mocht dit niet helpen om uw usb stick terug te vinden, zal er waarschijnlijk iets anders aan de hand zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar bij deze computer of bij verkenner is er geen USB stick te vinden??

mijn PC geeft ook meldingen over legitieme software

vb bij Word

dit is pas sinds een maand +-:stupid:

Dit is software die controleert dat u een legale versie hebt van Office. Indien er meldingen verschijnen tijdens het gebruik van Office wil dit zeggen dat je een illegale versie hebt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.