Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo. Ik heb sinds kort een abonnement op Netflix en account aangemaakt. Op TV en tablet, mobiel, werkt het prima. Alleen op mijn laptop herkent Netflix niet mijn account en kan ook niet het wachtwoord wijzigen omdat het e-mail niet herkent.

 

Hoe los ik dit op?

 

 

Geplaatst:

Hallo , 

Bedankt voor je reactie.

Het is gelukt, maar het probleem doet zich voor als ik uitlog. Maar niet uitloggen is misschien de oplossing?

Geplaatst:

Hallo,

 

Er zit natuurlijk een maximum aan, citaat:

 

Kijken op verschillende apparaten

Als je meer dan een apparaat hebt waarmee je Netflix kunt kijken, kun je op elk moment van apparaat wisselen. Je abonnement bepaalt op hoeveel schermen je tegelijkertijd kunt kijken, maar je kunt zoveel apparaten aan je account koppelen als je wilt. Als je wilt kijken op een nieuw of ander apparaat, log dan op dat apparaat in bij Netflix. Op devices.netflix.com vind je meer informatie over compatibele apparaten.

 

https://help.netflix.com/nl/node/102377https://help.netflix.com/nl/node/102377

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.