Ga naar inhoud

PCIe M2.0


willy-lo

Aanbevolen berichten

Wie heeft raad , ik wil namelijk mijn ssd geheugen HP laptop upgraden van 256 naar 512 Gb , nu is er huidig geïnstalleerd SK Hynix HFM256GDJTNI-82A BC115 , ik lees dat deze ssd een 2200 MB/s read and 900 MB/s write snelheid heeft.

Als ik nu beetje googel zie dat de meeste te koop gesteld PCIe M.2 ssd's  van 512 of 1Tb een hogere write en read snelheid hebben , weet er soms iemand of dit een probleem kan geven  , of iemand een tip weet welk merk of ssd eventueel kan dienen als upgrade.

Alvast bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je gaan voor kwaliteit, dan kan ik je deze aanraden:

Samsung 980 500 GB

Deze is zeker een compatibele upgrade voor je mid-range Hynix SSD.

De lees/schrijf snelheid is hoger en zal de werking van je laptop ten goede komen.

 

En vooral zeker als je er een frisse, nieuwe, cleane Windows 10/11 op installeert.

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor de respons , ik zie van deze Samsung  dat leessnelheid van 3100 MB/sec en een schrijfsnelheid van 2600 MB/sec is , dus is dit dan waarschijnlijk geen probleem dat deze sneller zijn of de huidig  geïnstalleerde  Hynix.

Ik zal deze Samsung bestellen .

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.