Ga naar inhoud

blokkeren ip adres

Aanbevolen berichten

Als je het toestel zonder stroom zet, wordt de verbinding verbroken en bij het herstarten en opnieuw verbinden krijg je dan een nieuw ip adres.

awel, ik heb da al keer getest en k heb kik gelijk altijd dezelfde ip adres, zelfs als ik ne ander dlink insteek ! maar heb ook al ergens gelezen dat als je afsluit je ipadres op een lijst komt te staan en als je dan terug inlogt dat je dan terug zelfde ip adres kan krijgen omdat dat toevallig terug vrij is ... en gelijk wanneer ik kijk op Wat is mijn ip adres? Deze en andere vragen over uw ip adres. , altijd zie ik hetzelfde ip adres ... overal waar ik zoek is dit betalend, bestaan er programma's die gratis zijn ,maar liefst niet met proxy servers of hoe het ook noemt, ... ik wil gewoon dat mijn ip niet na te gaan is, vind het niet leuk dat iedereen al mijn gegevens kan nagaan ... ik zou anoniem willen blijven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Googel eens op "anoniem surfen" en je krijgt een ganse lijst met websites om anonien te blijven op het web.

ja , akkoord, heb ik gisteren ook al gezien, heb paar uren zitten googlen en lezen, maar ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer, degene die me interessant leken zijn betalend, daarmee dat ik me afvroeg of er mij iemand een tip kon geven welke free programma's te doen zijn, daarmee bedoel ik dan vooral dat mijn pc niet al te traag wordt ... en ook die makkelijk zijn om mee te werken, echt technisch ben ik niet aangelegd :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.