Ga naar inhoud

Partities

seane

Aanbevolen berichten

Je zit blijkbaar in je windows-backupsectie te werken?

het eerste dat me al opvalt is, dat je blijkbaar nog altijd met windwows  7  werkt?

Dat is wel niet zo aangewezen hé - de 7 wordt al een hele tijd niet meer ondersteund..

(daarom raad ik je aan van naar de 10/11 over te gaan)

Maar goed: kijk eens of je hier een oplossing vindt: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-10-backup-error-0x80070015/df230c10-edf6-484e-972d-2559b90d4537

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk heb ik geen idee.

Wat je zou kunnen doen - maar 'k verwittig je nu al: je gaat met je C werken! - is:

met MPW op je C een unallocated free space aanmaken van (om gerust te zijn) een 20 Gig - en dan met MPW de inhoud van die 9 Gig schijf

gaan overbrengen naar die unallocated space.

Dan kan je daarmee gaan spelen en proberen in de hoop dat hij de inhoud van die nieuwe partitie dan gaat tonen.

(maar dit raad ik je af)

Een tweede middel zou zijn: een linux-opstartschijf aanmaken en daarmee die partitie proberen te benaderen. (maar dan werk je met Linux

vanaf een cd/dvd EN bestaat het gevaar dat je mogelijk bestanden van die 9 Gig-partitie zoudt gaan verwijderen/verplaatsen/...

Mogelijk kan dit laatste geen kwaad (wat ik denk - maar 'k heb nogal wel eens fout gedacht :) ), maar gezien je (vermoed ik) nog niet

met Linux gewerkt hebt zou je wel eens foute commando's kunnen gaan geven...

Ah, maar wacht eens - maar dan moet je wel iets van Dos-commando's kennen : in Powershell naar die partitie gaan en er een dir-commando op geven

en zo gaan zien welke dirs erop staan en welke bestanden erin zitten.

MAAR: er bestaat een goede kans dat je bij weet-ik-welke mappen en bestanden uit komt en dat de namen ervan je ook niks zeggen - dan sta je nog even ver

met al je geprobeer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.